کد خبر : 1851771 | 13 آبان 1401 ساعت 12:29 | 7.4K بازدید | 2 دیدگاه

بعد از دیسکالیفه شدن؛ غلامی لیگ را هم از دست داد؟

ظاهراً سجاد غلامی بعد از آنکه در مسابقات امیدهای جهان دیسکالیفه شد و مورد انتقاد شدید رئیس فدراسیون هم قرار گرفت، همچنان تاوان تزریق سرم را خواهد داد.

بعد از دیسکالیفه شدن؛ غلامی لیگ را هم از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در حالی که به نظر می‌رسید تکلیف سجاد غلامی بعد از جلسه روز دوشنبه گذشته کمیته انضباطی فدراسیون کشتی که در حضور عوامل اشتباه صورت گرفته در اسپانیا تشکیل شد، مشخص شود، اما تصمیم‌گیری و صدور رأی در این جلسه اتفاق نیفتاد و قرار بر این شد که جلسه مجددی برگزار شود.

این در شرایطی بود که باشگاه بانک شهر پیش از این از فدراسیون کشتی در مورد استفاده از کشتی‌گیرش استعلام گرفته بود و همچنان منتظر نظر مکتوب فدراسیون در این مورد است.

 

باتوجه به اینکه بانک شهر در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی را هم به خدمت گرفته و این کشتی‌گیر قرار است سه کشتی برای این تیم بگیرد، بی‌شک آنها در مرحله مقدماتی به سجاد غلامی احتیاج داشتند و در دو مبارزه پایانی از حسن یزدانی دارنده هشت مدال کشتی آزاد جهان و المپیک استفاده خواهند کرد.

بنابراین حالا که جلسه کمیته انضباطی تجدید شده است، دیگر بعید به نظر می‌رسد که رأی این جلسه حتی اگر حکم به برائت کشتی‌گیر هم بدهد، به همراهی تیم بانک شهر و در نتیجه دریافت قرارداد این کشتی‌گیر از این تیم منجر شود. با این اوصاف سجاد غلامی که به دلیل تزریق سرم در مسابقات جهانی اسپانیا که خلاف قوانین اتحادیه جهانی است، همچنان تاوان خواهد داد و از دست دادن لیگ هم یکی دیگر از آنهاست.

دیدگاه‌ها