کد خبر : 1851774 | 13 آبان 1401 ساعت 12:58 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال جایزه 5 میلیونی نرفتم

طاهری: پایم مشکل نداشت هم در لیگ کشتی نمی‌گرفتم

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2021 تأکید کرد، با توجه به مبالغ قرارداد در لیگ کشتی فرنگی حتی اگر مصدوم هم نبود، در این رقابت‌ها به میدان نمی‌رفت.

طاهری: پایم مشکل نداشت هم در لیگ کشتی نمی‌گرفتم

به گزارش "ورزش سه" رامین طاهری در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت زانویش بعد از جراحی اظهار داشت: طبق نظر پزشک، پنج هفته باید پایم در آتل می‌‌ماند که چهار هفته‌اش سپری شده و یک هفته دیگر باقی مانده است. چند روز پیش دکتر کیهانی پایم را دید و کارهایی که باید انجام دهم را گفت.

وی که بعد از جراحی از بی‌توجهی مسئولان نسبت به آسیب‌دیدگی‌اش گله کرده و به تسنیم گفته بود آنقدر دلزده است که دیگر دلش نمی‌خواهد کشتی بگیرد، در مورد وضعیت روحی‌اش تأکید کرد: حالم بهتر است، اما اصلاً به کشتی فکر نمی‌کنم. همه تمرکزم روی خوب شدن و بهبود وضعیت زانویم هست و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

این مدعی خوزستانی وزن 87 کیلوگرم درباره اینکه سرمربی تیم ملی فرنگی گفته بود وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش در چرخه لحاظ خواهد شد، ادامه داد: فعلاً تصمیمی برای آینده و حضور در چرخه انتخابی تیم ملی نگرفته‌ام.

طاهری در مورد اینکه امسال حضور در لیگ برتر فرنگی را هم از دست داده است، گفت: سه سال است که در لیگ کشتی نگرفتم. آن سال که با بیمه رازی بودم و در بجنورد قهرمان شدیم، آخرین سال حضورم در لیگ بود، سال بعد فقط یک کشتی گرفتم.

وی رقم اندک قراردادها در لیگ فرنگی را دلیل عدم تمایلش به حضور در این مسابقات دانست و تأکید کرد: در اردوهای تیم ملی بودم و اگر می‌خواستم در لیگ کشتی بگیرم، بدنم خیلی اذیت می‌شد. من به خاطر جراحی که قبلاً روی پایم انجام داده بودم، ضعف بدنی داشتم و می‌ترسیدم زیر فشار لیگ بروم. رقم قراردادها هم که زیاد نبود و سقف آن بین 150 تا 200 میلیون بود، الان هم زیاد اضافه نشده است، چه پایم خوب بود و چه حالا که خوب نیست، من در لیگ کشتی نمی‌گرفتم و هیچ وقت زیاد خودم را زیاد درگیر لیگ نکردم. کلاً شاید دو یا سه دوره در این رقابت‌ها کشتی گرفتم.

ملی‌پوش کشتی فرنگی در مورد اینکه آیا هزینه جراحی‌اش را از سوی فدراسیون و یا اداره کل ورزش خوزستان دریافت کرده است یا خیر، خاطر نشان کرد: مدیرکل ورزش استان چند روز پیش به ایذه آمده بود و خواست دیداری داشته باشیم، اما من در ایذه نبودم. گفت هدیه‌ات را به تربیت بدنی دادم که رقم پنج میلیون تومان بود! من دنبالش را هم نگرفتم. از فدراسیون کشتی هم دبیرش تماس گرفت و گفت فاکتورهای بیمارستانت را بفرست که به فدراسیون پزشکی بدهیم. من هم مدارکم تازه آماده شده است و برای فدراسیون فرستاده‌ام.

دیدگاه‌ها