کد خبر : 1851785 | 13 آبان 1401 ساعت 13:24 | 14.8K بازدید | 8 دیدگاه

نگرانی آرتتا از تقابل با اوبا: می‌دانم خطرناک است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید بهترین مهارت پی‌یر امریک اوبامیانگ توانایی گلزنی این بازیکن است.

نگرانی آرتتا از تقابل با اوبا: می‌دانم خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس باید در دیداری حساس به مصاف چلسی برود. 
دیدار این دو تیم لندنی همیشه از حساسیت‌های خاص خودش برخوردار بوده است اما این بار حضور اوبامیانگ در ترکیب چلسی باعث شده که این دیدار بیش از پیش جذاب و حساس شود. 
شبکه بی تی اسپورت صحبتی با بازیکنان دو تیم انجام داده تا ویدئویی پیش از این بازی برای آن آماده کند و اوبا در این مصاحبه می‌گوید:« آرسنال، هیچ موضوع شخصی در این دیدار برای من نیست. من برگشتم، من پیراهن آبی به تن دارم و آماده هستم. بزن بریم.»
آرتتا که دلیل اصلی جدایی این ستاره گابنی از آرسنال بود و درگیری با او باعث شد که اوبامیانگ تصمیم به ترک ورزشگاه امارات بگیرد و راهی بارسلونا شود، از صحبت‌های مطرح شده توسط او تعجب نکرده است. 

1750618
این مربی اسپانیایی در این باره به خبرنگاران گفت:« این چیزی است که شما از تمامی بازیکنان انتظار دارید انجام دهند. اگر از هر کدام از بازیکنان من بپرسید که چه حسی از بودن در این تیم دارند، آنها هم چنین پاسخی به شما خواهند داد. با این حال من می‌دانم که اوبامیانگ بازیکنی بسیار خطرناک است.»
آرتتا با اشاره به توانایی‌های این بازیکن اظهار داشت:« اگر اوبا فقط یک مهارت داشته باشد، آن مهارت این است که توپ را وارد دروازه حریف کند و تا روزی که تصمیم بگیرد دیگر به حضورش در دنیای فوتبال خاتمه دهد، به انجام این کار ادامه خواهد داد.»

 

دیدگاه‌ها