کد خبر : 1851787 | 13 آبان 1401 ساعت 13:36 | 5.8K بازدید | 6 دیدگاه

پاسخ الکساندر آرنولد به انتقادها: اشتباهات آزارم نمی‌دهد

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، می‌گوید اشتباهاتش مهم است اما باعث آزارش نمی‌شود.

پاسخ الکساندر آرنولد به انتقادها: اشتباهات آزارم نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، انتقادها از عملکرد الکساندر آرنولد در فصل جاری و خصوصا پس از نتایج ضعیف لیورپول از ابتدای فصل تا به حال شدت پیدا کرده است. 
این بازیکن همواره به واسطه توانایی قابل توجه‌اش برای حضور در حملات تیم یورگن کلوپ مورد تحسین قرار گرفته و پاس گل‌های بسیاری که ارسال کرده بارها به کمک لیورپول آمده است اما توانایی او در خط دفاعی همیشه محل تردید بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان بوده است. 
این ملی‌پوش انگلیسی در گفتگو با مجله جی کیو در این باره اظهار داشت:« مردم همچنان در این باره صحبت می‌کنند. این چیزی نیست که باعث آزار من شود چون چنین مسائلی همیشه درباره بازیکنان وجود دارد. من فکر می‌کنم که به صورت کلی از نظر دفاعی پیشرفت کردم اما باید روی این نکته تاکید کنم که حتی با پیشرفتی که داشتم هم باز جای بهتر شدن دارم.»

1758140
او با اشاره به تلاش همیشگی برای بهتر شدن گفت:« ما هرگز نمی‌توانیم در فوتبال کامل و بدون نقص باشیم و هرگز نمی‌توانیم فوتبالیستی تمام عیار باشیم. هدف اصلی هر بازیکنی این است که تا جایی که می‌تواند به بازیکنی بدون نقص نزدیک شود.»
الکساندر آرنولد درباره اشتباهاتش اضافه کرد:« مسئله این نیست که من برای اشتباه کردن اهمیتی قائل نشوم، بلکه مسئله این است که این موضوع واقعا باعث آزارم نمی‌شود. تا زمانی که بدانم برای انجام کار درست تلاش کردم و کاری که انجام دادم می‌تواند به تیمم کمک کند و مفید باشد.»

 

دیدگاه‌ها