کد خبر : 1851791 | 13 آبان 1401 ساعت 13:54 | 109.4K بازدید | 47 دیدگاه

تغییر فاحش لوا: بارسا با تو چه کار کرد! (عکس)

تصاویر منتشر شده از آمادگی جسمانی روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

تغییر فاحش لوا: بارسا با تو چه کار کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی تابستان امسال تصمیم گرفت به دوران درخشان حضورش در بایرن مونیخ خاتمه دهد و با جدایی از این تیم، پیراهن بارسلونا را در فصل جدید به تن کند. 
این ستاره لهستانی پس از حضور در نوکمپ نیز به درخشش خود در زمین بازی ادامه داد و تا به حال گل‌های بسیاری را برای این تیم به ثمر رسانده که اهمیت بسیاری هم برای بارسا داشته است. 
با این حال، در ساعات گذشته تصویری از این بازیکن و تغییر ظاهری او در چند ماه اخیر در شبکه‌های اجتماعی متفاوت از سوی کاربران منتشر شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

1759570
در این تصاویر به خوبی مشهود است که ماهیچه‌های بدن لواندوفسکی در زمان حضورش در بایرن مونیخ بسیار حجیم‌تر از تصویری است که لوا را در تمرینات بارسا در چند روز اخیر نشان می‌دهد و همین باعث شده که بسیاری این سوال را مطرح کنند که حضور در بارسا با این بازیکن چه کرده است. 

1759571
گمانه‌زنی‌های بسیاری از سوی کاربران توییتر در این زمینه انجام شده و بسیاری به این موضوع اشاره کرده‌اند که بایرن به این معروف است که تمرینات پر فشاری برای بازیکنانش در نظر می‌گیرد و فشار زیادی از نظر آمادگی و بدنسازی روی آنها می‌‌گذارد که بیشتر از هر باشگاه دیگری در اروپاست و یکی از دلایل اصلی چنین تغییر قابل توجهی همین موضوع و تفاوت عملکرد اعضای کادر فنی بارسا و بایرن است. 
 

دیدگاه‌ها