کد خبر : 1851799 | 13 آبان 1401 ساعت 14:35 | 49.4K بازدید | 14 دیدگاه

آنچلوتی: فقط یک چیز در مورینیو تغییر نکرده است

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، به تمجید از رفتار و شخصیت ژوزه مورینیو پرداخته است.

آنچلوتی: فقط یک چیز در مورینیو تغییر نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا کتابی با عنوان "مورینیو شدن" نوشته ایوان زازارونی منتشر شده و بسیاری از سرمربیان و بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال نظرات خود را در مورد سبک کاری و رفتار ژوزه مورینیو عنوان کرده اند. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و باتجربه رئال مادرید که همیشه رابطه خوبی با ژوزه مورینیو داشته و او را مورد ستایش قرار داده، در مورد انتقال این سرمربی پرتغالی به رم در سال گذشته صحبت کرده و مدعی شد این توافق هم به سود مورینیو و هم به سود جالوروسی بوده است.

1759583

کارلو آنچلوتی گفت: من سال هاست که ژوزه مورینیو را به خوبی می شناسم و معتقدم کار کردن در رم باعث شده این سرمربی در این مدت تغییر کند. پیوند و آغاز همکاری با جالوروسی برای هم ژوزه مورینیو و هم باشگاه رم یک شروع بسیار خوب بود. ژوزه مورینیو در فهم فوتبال فوق العاده است. البته من می دانم چه مواردی در این سرمربی ثابت مانده و دچار تغییر نشده است. صداقت و هوش ژوزه مورینیو هنوز عوض نشده و او از این حیث مانند گذشته است."

مورینیو از زمان ورود به رم در سال گذشته، در مجموع 73 بازی این باشگاه را هدایت کرده و به طور میانگین 1.84 امتیاز در هر بازی کسب کرده است. جالوروسی در حال حاضر پس از 12 بازی در رده چهارم جدول سری آ قرار داشته و بابت هشت برد و یک تساوی، 25 امتیاز کسب کرده است.

دیدگاه‌ها