کد خبر : 1851803 | 13 آبان 1401 ساعت 14:53 | 15.6K بازدید | 8 دیدگاه

کلوپ: این بهترین زمان تقابل با تاتنهام است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، خوشحال است که تیمش این هفته مقابل تاتنهام بازی خواهد کرد.

کلوپ: این بهترین زمان تقابل با تاتنهام است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از کسب پیروزی برابر ناپولی در لیگ قهرمانان، حالا برای یک تقابل دشوار دیگر در لیگ برتر و بازی مقابل تاتنهام آماده می شود. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در نشست خبری پیش از این مسابقه حضور پیدا کرده و مدعی شد برگزاری جام جهانی در این مقطع خطر مصدومیت بازیکنان را به شدت افزایش خواهد داد.

یورگن کلوپ گفت: "آنچه می توانم بگویم این است هرگز قبل از تقابل به تاتنهام فکر نمی کردم با خودم بگویم حالا زمان خوبی برای رویارویی با این تیم است. یک مسابقه سخت در انتظارمان خواهد بود، اما این همان چیزی است که همه ما می خواهیم. این دیدار مانند یک بازی در لیگ قهرمانان است و ما اینگونه این بازی را در نظر خواهیم گرفت. 

تاتنهام در بخش دفاعی از سازماندهی بالایی برخوردار بوده و در ضد حملات نیز موفق است. قدرت تهاجمی آنها را دیده اید و اسپرز اخیرا در دقایق پایانی به گل می رسد، بنابراین ما برای رویارویی با یک حریف بااعتماد به نفس و قدرتمند، آماده هستیم.

1753436

مشکلات فصل جاری برابر تیم های بزرگ؟ ما 9-0 مقابل بورنموث و سپس در ادامه برابر رنجرز نیز پیروز شدیم، بنابراین مشکل فقط مقابل تیم های بزرگ نیست. مشکل اصلی لیورپول در حال حاضر شرایط بازیکنان است و ما از این حیث به اندازه گذشته قوی نیستیم. مشکل اصلی ما و دلیل اصلی تغییر سیستم شرایط بازیکنان بود، اما ما همچنین خیلی خوب هم دفاع نکردیم. کار اصلی من این است که به بازیکنان کمک کنم تا با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنند. در آخرین دیدار ما واقعا خوب برابر ناپولی دفاع کردیم و همه بازیکنان درگیر این وظیفه بودند.

شرایط بازیکنان؟ جوردن هندرسون دیروز کاملا در شرایط عادی تمرین کرد و بنابراین اوضاع این بازیکن خوب است. هندرسون درگیر مصدومیت کوچکی شد، اما این بازیکن اینقدر مصمم است که در جریان بازی به روی خودش نیاورد. جیمز میلنر؟ با توجه به تست، مشکلات ضربه به مغز را پشت سر می گذارد، او برای بازی بعدی در دسترس نیست و در این شرایط شما باید آزمایشات مختلفی را پشت سر بگذارید.

اگر شرایط برای میلنر در روز دوشنبه خوب پیش برود، او سه شنبه آماده تمرینات کامل خواهد بود. این مشکلات پیش از شروع جام جهانی روشن و واضح بود، اما تا سه الی چهار هفته مانده به شروع مسابقات کسی به آن اشاره نمی کرد. این موضوع چیز جدیدی نیست و آغاز جام جهانی تنها یک هفته بعد از آخرین بازی باشگاهی، ریسک بزرگی خواهد بود."

دیدگاه‌ها