کد خبر : 1851805 | 13 آبان 1401 ساعت 15:27 | 34.4K بازدید | 14 دیدگاه

ناگلزمان: قطعا قرعه آسان‌تر از لیورپول هم داریم

یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، انتظار دیدار دشواری برابر هرتابرلین برای تیمش دارد.

ناگلزمان: قطعا قرعه آسان‌تر از لیورپول هم داریم

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه این هفته قرعه کشی لیگ قهرمانان برگزار می شود و تیم های بزرگی مانند لیورپول، اینتر، میلان و پاری سن ژرمن می توانند قرعه دشوار تیم های صدرنشین باشند. در نشست خبری پیش از دیدار با هرتابرلین، یولیان ناگلزمان در مورد این مسابقه و البته برنامه تیمش در فصل زمستان صحبت کرده است.

یولیان ناگلزمان گفت: "ساندرو شوارتز دوست دارد تیم هایش با انرژی بالا و پرس شدیدی در زمین بازی کنند. پس هر چه بازی آرام‌تر باشد، ما به حریف مسلط‌‌‌تر خواهیم بود. ساندرو در گذشته گفته که خواهان ارائه نمایشی تهاجمی و بالا و عملکرد دفاعی پایدار در این دیدار است و ما نیز چنین انتظاری از هرتابرلین داریم.

1759590

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا؟ من با هیچ حریفی مشکلی ندارم. مطمئناً قرعه های آسان تری نسبت به لیورپول وجود دارد، اما همچنین می توان گفت که تیم های زیادی وجود ندارند که بخواهند با ما روبرو شوند. فرم فعلی مهم نیست و دور بعدی چند ماه دیگر برگزار می شود. من نمی‌توانم کاری انجام دهم تا بر روی قرعه کشی تأثیر بگذارم، بنابراین فقط منتظر خواهیم بود.

برنامه بایرن مونیخ در جام جهانی و فصل زمستان؟ احتمالا بین دو تا چهار بازیکن در اینجا حضور خواهند داشت. یک هفته بعد از شالکه مرخصی داده و سپس تا 10 دسامبر تمرین می کنیم و بعد هم که تعطیلات در پیش است. از شش ژانویه نیز اردوی تمرینی به مدت شش روز برگزار خواهد شد.

شرایط بازیکنان بایرن مونیخ؟ مانوئل نویر امروز با تیم تمرین خواهد کرد. باید ببینیم او چه واکنشی نشان خواهد داد، اما فکر می کنم او به برلین سفر کرده و فردا بازی خواهد کرد. لروی سانه و لوکاس هرناندز نیز به تمرینات تیم باز خواهند گشت، اما توماس مولر و ماتیس دی لیخت شرایط بازی کردن ندارند. دیروز دوباره دی لیخت دچار مشکل زانو شد و ما سعی کردیم کاری کنیم او به تمرینات تیمی اضافه شود، اما نتیجه نداد. همچنین ما امیدواریم توماس مولر هفته آینده به تمرینات بازگردد."

دیدگاه‌ها