کد خبر : 1851824 | 13 آبان 1401 ساعت 17:31 | 12.6K بازدید | 5 دیدگاه

باید مثبت اندیش باشیم:

گراهام پاتر: دربی لندن است و هر اتفاقی محتمل!

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از دوران کوتاه حضورش در این باشگاه رضایت دارد.

گراهام پاتر: دربی لندن است و هر اتفاقی محتمل!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شرایطی که هفته گذشته برابر برایتون اولین شکست خود در دوران حضور گراهام پاتر روی نیمکت را متحمل شد، این هفته و در دیداری دشوار در خانه خود پذیرای آرسنال صدرنشین است. تقابل پی‌یر امریک اوبامیانگ با تیم سابقش سوژه اصلی این دربی است و گراهام پاتر مدعی شد حواشی مربوط به این بازیکن پیش از این دیدار را درک می کند.

گراهام پاتر گفت: "این دربی لندن است و به نظر من دو تیم در شرایط خوبی قرار دارند. آرسنال واقعا در این فصل خوب کار کرده و با حضور پی‌یر امریک اوبامیانگ، شرایط جالب تر هم شده است. گرچه ما نگران هستیم، اما گذشته دیگر گذشته است. فکر نمی کنم ما باید در مورد اوبامیانگ حرف بزنیم. او برای ما بخش مهمی از تیم بوده، اما همه چیز معطوف به فقط یک نفر نیست.

من حواشی اطراف اوبامیانگ را درک می کنم، زیرا نام حریف این هفته ما آرسنال است. فکر می کنم او مشتاقانه منتظر بازی بوده و برای این دیدار هیجان زده است. اما شرایط اوبامیانگ کاملاعادی بوده و او آرام است. دیدار با آرسنال برای ما یک چالش بزرگ خواهد بود. ما باید برای مسابقه بازی خاص آماده باشیم و بتوانیم فوتبال خود را بازی کرده و نتیجه بگیریم.

1759609

اگر اشتباه نکنم اخیرا شرایط برای چلسی در مقابل آرسنال در خانه خیلی خوب پیش نرفته، بنابراین باید در آنجا بهتر عمل کنیم. این دربی لندن است و هر اتفاقی ممکن است در بازی رخ دهد. ما می خواهیم مثبت اندیش باشیم و خوب بازی کنیم.

دوران حضور روی نیمکت چلسی؟ در این مدت هفت برد، دو تساوی و یک شکست حاصل کارنامه ما بوده است. بازی های زیادی در مدت زمان کوتاهی انجام شده و بنابراین زمان واقعی تمرین بسیار محدود بوده است. ما همچنان در حال شناختن بازیکنان هستیم و البته واقعا از واکنش گروه خوشحالم. از نظر سطح عملکرد، ما می توانیم تلاش بیشتری انجام داده و پیشرفت کنیم، اما کار با این بازیکنان هیجان انگیز است. وقتی به آشفتگی برنامه مسابقات و تعدد مصدومیت‌ها نگاه می‌کنید، متوجه می شوید در این مدت خوب کار کرده‌ایم و البته فضا همچنان برای پیشرفت وجود دارد.

کارنامه میکل آرتتا؟ او مجبور بود با فشارهای بیرونی روبرو شود و باشگاه موضع حمایتی خود از او را حفظ کرده است. بازیکنان جوان‌تر آرسنال حالا تجربه بیشتری دارند و همانطور که در گذشته نیز گفته‌ام هر چقدر بیشتر کار کنید، روند مربیگری شما بهتر می‌شود."

دیدگاه‌ها