کد خبر : 1851838 | 13 آبان 1401 ساعت 19:35 | 22.2K بازدید | 19 دیدگاه

او هر روز پیشرفت می کند

کلوپ: داروین نونیز یک تهدید واقعی است

یورگن کلوپ بار دیگر از داروین نونیز دفاع کرد و گفت که او برای هر خط دفاعی یک تهدید واقعی محسوب می شود.

کلوپ: داروین نونیز یک تهدید واقعی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در تابستان امسال و پس از جدایی سادیو مانه با صرف هزینه 80 میلیون یورویی اقدام به خرید داروین نونیز از بنفیکا کرد. با احتساب پاداش ها این مبلغ می تواند به 100 میلیون یورو نیز برسد اما ستاره اروگوئه ای هنوز نتوانسته در حد انتظارات کار کند. او در 15 بازی رسمی در همه رقابت ها هفت گل زده و یک پاس گل داده است. سه گل در لیگ برتر، سه گل در لیگ قهرمانان و یک گل در جام خیریه آمار نونیز است.

1759640

یورگن کلوپ، مربی لیورپول، در نشست خبری بازی با تاتنهام از نونیز دفاع کرد و گفت:«داروین نونیز یک تهدید واقعی است و به خصوص در نبردهای هوایی و زدن ضربات سر در درون محوطه جریمه حریفان همیشه می توان روی او حساب کرد. او در همه نبردهای درون محوطه جریمه حضور دارد و می تواند مدافع پیش رویش را به راحتی جا بگذارد. در بازی سه شنبه شب برابر ناپولی یک گل زد و روی گل محمد صلاح نیز نقش مستقیم داشت(برتری 2-0 لیورپول). او در حال پیشرفت است و از روند رو به رشد او راضی هستم. داروین بهتر از اینها خواهد شد.»

1759639

کلوپ در مورد تغییر سیستم لیورپول برای فرار از بحران در لیگ برتر گفت:«اگر در برخی بازی ها تغییر سیستم داشتیم به خاطر مشکل مصدومیت و در دسترس نبودن بازیکنان بود، هرچند قبول دارم که خوب دفاع نمی کنیم. وظیفه من این است که کاری کنم بازیکنانم از تمام توانایی‌های‌شان به بهترین شکل در زمین استفاده کنند و این کار را با حداکثر اطمینان انجام دهند. برابر ناپولی عالی دفاع کردیم و برنده شدیم. همه بازیکنان در کارهای دفاعی مشارکت کردند و انتظار دارم در لیگ برتر نیز اینگونه بازی کنیم.»

دیدگاه‌ها