کد خبر : 1851842 | 13 آبان 1401 ساعت 20:15 | 8.8K بازدید | 16 دیدگاه

گیتی‌پسند، برنده بازی بزرگ لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال گیتی‌پسند توانست با نتیجه ۷ بر ۳ مس سونگون را شکست دهد.

گیتی‌پسند، برنده بازی بزرگ لیگ برتر فوتسال

به گزارش ورزش سه، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری حساس‌ترین بازی نیم فصل به پایان رسید. در این دیدار، دو تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در سالن پیروزی شهر اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند. این دیدار که تقابل صدرنشین با تیم دوم جدول رده‌بندی بود، حسابی جنجالی از آب در آمد و با پیروزی 7 بر 3 شاگردان کشاورز تمام شد.

ابتدا قرار بود این دیدار، بدون تماشاگر برگزار شود ولی در روز بازی اعلام شد که مجوز حضور سی درصدی تماشاگران صادر شده است. به این ترتیب گیتی در مقابل رقیب همیشگی خود، هوادارانش را هم در کنارش داشت. این تیم اما با این وجود شروع خوبی نداشت و طی 5 دقیقه نخست با گل های پارساپور و احمدی از مس عقب افتاد. در ادامه کار، شاگردان کشاورز با دو پنالتی به بازی برگشتند و در نهایت، نیمه اول را با برد 4-3 به پایان رساندند.

نیمه دوم این دیدار که جنجالی‌تر از نیمه اول دنبال شد، با اخراج سنگ سفیدی همراه بود. مس بعد از این اخراج دو گل دیگر خورد و در نهایت نیز با نتیجه 7 بر 3 مغلوب میزبان خود شد. این تیم علیرغم شکست در تقابل شش امتیازی مدعیان، صدرنشینی خود را همچنان حفظ کرد. البته گیتی با رساندن امتیازات خود به عدد 29، حالا فقط یک امتیاز با شاگردان تقی پور فاصله دارد. مروتی(۲ گل)، صمیمی(گل به خودی)، کریمی، احمدی(گل به خودی)، وفایی و حسن‌زاده برای گیتی‌پسند گلزنی کردند و پارساپور، حمید احمدی و مرتضی عزتی گل های مس را زدند.

در دیگر دیدارهای روز دوم هفته دوازدهم، آنا صنعت قم با ۲ گل مقاومت البرز را مغلوب کرد و سن‌ایچ ساوه با نتیجه ۴ بر ۲ رکن‌آذر را از پیش رو برداشت. فرش‌آرای مشهد نیز با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب قند کاترین آمل شد.

دیدگاه‌ها