کد خبر : 1851847 | 13 آبان 1401 ساعت 21:53 | 63K بازدید | 16 دیدگاه

باید خوب فکر کنم

تن‌هاخ: 1 شب وقت دارم جانشین برونو را انتخاب کنم

محرومیت برونو فرناندز در بازی یکشنبه یونایتد برابر استون ویلا تبدیل به یک معضل برای مربی هلندی شیاطین سرخ شده و او زمان کافی برای انتخاب جانشین ستاره پرتغالی ندارد.

تن‌هاخ: 1 شب وقت دارم جانشین برونو را انتخاب کنم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که پس از 12 بازی در لیگ برتر با کسب 23 امتیاز در رده پنجم قرار دارد، یکشنبه در ویلاپارک باید به مصاف استون ویلا برود. میزبان در رده شانزدهم قرار دارد. یونایتد روز گذشته در آخرین بازی دور گروهی لیگ اروپا 0-1 سوسیداد را شکست داد ولی به عنوان تیم دوم گروه باید در پلی‌آف برابر یکی از تیم های سوم دور گروهی لیگ قهرمانان به میدان برود.

اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد، در نشست خبری امروز خود گفت که باید تصمیم بگیرد چه بازیکنی را جانشین برونو فرناندز کند. ستاره پرتغالی برای این بازی محروم است. فرناندز پنجمین کارت زرد فصل خود را در پیروزی 1-0 مقابل وستهم در یکشنبه گذشته دریافت کرد.

1752549

تن‌هاخ گفت:«ما می دانیم که باید برای برونو بهترین جانشین را پیدا کنیم و این کاملا واضح است. باید ببینیم کدام بازیکن می تواند در پست او بهتر کار کند و به فاصله اندک تا بازی با استون ویلا این کار سخت است. باید در این مورد خوب فکر کنم و تنها یک شب فرصت دارم.»

برونو در این فصل از بازیکنان قابل اعتماد تن هاخ بوده و غیبت او بدون شک ضربه ای برای یونایتد خواهد بود. احتمالا دنی فن دبیک، گزینه نخست جانشینی برونو برابر استون ویلاست. هافبک هلندی در بازی برابر سوسیداد کنار برونو بازی کرد.

1729484

تن هاخ همچنین در مورد دلیل حضور هری مگوایر در خط حمله یونایتد در بازی برابر سوسیداد هم صحبت کرد. در دقیقه 82 بازی منچستریونایتد و رئال سوسیداد، اریک تن‌هاخ تصمیم گرفت گلزن تیمش، الخاندرو گارناچو را با هری مگوایر تعویض کند و این مدافع انگلیسی را در مرکز خط حمله به کار گیرد تا به این سبک بتوانند گل دوم را بزنند. با این‌حال مگوایر نتوانست به خوبی از ارسال‌ها بهره گیرد و در نتیجه بازی با حساب 1-0 به سود شیاطین سرخ پایان یافت. 

اریک تن هاخ در این رابطه گفت:«باید تعویض تهاجمی می‌کردم. نمی‌توانستیم توپ‌های چندانی را به محوطه جریمه برسانیم و در این کار خوب نبودیم. در 10 دقیقه پایانی توانستیم توپ را دوباره به محوطه جریمه حریف برسانیم و فرصت‌های خوبی خلق کنیم. ایده این بود که مگوایر از توپ‌های هوایی استفاده کند. باید ریسک می‌کردیم. البته که توانستیم کلین‌شیت‌مان را هم حفظ کنیم.»

دیدگاه‌ها