کد خبر : 1851848 | 13 آبان 1401 ساعت 22:21 | 95.1K بازدید | 14 دیدگاه

همدردی بازیکن سابق بارسا با پیکه: با تو خوب رفتار نشد

ریکی پویچ با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود، ضمن خداحافظی با جرارد پیکه، به باشگاه بارسلونا نیز کنایه زد.

همدردی بازیکن سابق بارسا با پیکه: با تو خوب رفتار نشد

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، روز گذشته با انتشار ویدئویی از خود در توییتر اعلام کرد که از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی می‌کند. در این ویدئو پیکه صحبت‌های احساسی با هواداران بارسا داشت و عنوان کرد:«شما هواداران بارسا به من همه چیز را دادید و رویای کودکی‌ام را به واقعیت تبدیل کردید. الان وقت آن رسیده که به این بخش از حرفه‌ام پایان دهم. همیشه گفته بودم که بعد از بارسا در هیچ تیمی بازی نخواهم کرد و به آن عمل خواهم کرد. این شنبه آخرین بازی من برای بارسا در نوکمپ خواهد بود.»

1759648

آخرین بازی پیکه اما سه شنبه شب برابر اوساسونا خواهد بود. از روز گذشته بسیاری از فوتبالیست‌ها و شخصیت‌های سرشناس دنیای فوتبال به خداحافظی پیکه واکنش نشان داده اند. ریکی پویچ، هافبک سابق بارسا، که اخیرا راهی لس آنجلس گلکسی شده نیز با انتشار متنی کنایه‌آمیز در توییتر، برای پیکه آرزوی موفقیت کرد. او در این پیام به مدیران بارسا طعنه زد.

1759650

پویچ نوشت:«اسطوره، بسیار ممنون به خاطر این همه سال درخشش با پیراهن بارسا و اینکه الگویی برای همه بارسایی‌ها بودی. در تمام این سال‌ها از تماشای بازی‌های تو و جام بردن‌هایت لذت بردیم. ما که دوستت داریم و همیشه حمایتت کردیم، نه فقط به خاطر خداحافظی‌ات بلکه به خاطر رفتارهایی که اخیرا با تو شد نیز غمگینیم. به زودی می‌بینمت و برایت بهترین‌ها را می‌خواهم.»

دیدگاه‌ها