کد خبر : 1851850 | 13 آبان 1401 ساعت 22:45 | 26.3K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش:

اعتراض اتحادیه فوتبال انگلیس به حکم انضباطی کلوپ

اتحادیه فوتبال انگلیس معتقد است جریمه در نظر گرفته شده برای یورگن کلوپ کافی نیست و او باید با محرومیتی سنگین روبرو شود.

اعتراض اتحادیه فوتبال انگلیس به حکم انضباطی کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، 19 روز پیش یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس در آنفیلد بین لیورپول و منچسترسیتی برگزار شد و قرمزها بازی را 1-0 بردند. درحالی‌که لیورپول در آنفیلد با گل محمد صلاح از سیتی پیش افتاده بود، قرمزها در دقیقه 86 با اتفاقی عجیب مواجه شده و سرمربی‌شان را از دست دادند.

1754572

بعد از برخوردی که بین محمد صلاح، زننده گل لیورپول، با یکی از بازیکنان سیتی پیش آمد، یورگن کلوپ از اینکه داور مسابقه اعلام خطا نکرده خشمگین شد و اعتراض شدید او به آنتونی تیلور در کنار خط باعث شد او کارت قرمز را در مقابل چشمان خود ببیند. کلوپ دقایق باقی‌مانده را از روی سکوها دنبال کرد.

1753923

حکم انضباطی کلوپ هفته پیش اعلام شد و بر این اساس او 30 هزار پوند جریمه شد اما برای سرمربی آلمانی محرومیت در نظر نگرفتند و او توانست در بازی برابر لیدزیونایتد، حاضر شده و تیمش را همراهی کند.

امروز اعلام شد که اتحادیه فوتبال انگلیس به این تصمیم اعتراض کرده است. اتحادیه به خاطر دریافت کارت قرمز یورگن کلوپ در دیدار لیورپول مقابل منچستر سیتی، خواستار مجازات شدیدتری برای یورگن کلوپ شده است.
در بیانیه اتحادیه آمده است:«اتحادیه فوتبال انگلیس تأیید می کند که علیه جریمه کمیته مستقل انضباطی در رابطه با پرونده اخیر مربوط به یورگن کلوپ و پس از بررسی دلایل کتبی آن، درخواست تجدید نظر می کند.»

دیدگاه‌ها