کد خبر : 1851851 | 14 آبان 1401 ساعت 03:25 | 23.7K بازدید | 8 دیدگاه

امیدواری تن‌هاخ به درخشش ستاره ناکام هلندی

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که دونی فن‌ده‌بیک با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت می تواند به تیمش کمک کند.

امیدواری تن‌هاخ به درخشش ستاره ناکام هلندی

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که اوله گونار سولسشر هدایت یونایتد را عهده دار بود، هافبک هایی نظیر برونو فرناندز، پل پوگبا، فرد، اسکات مک‌تامینی و نمانیا ماتیچ در تیم او توپ می زدند و در این پست نیاز حیاتی به بازیکنی جدید نداشت. 
با این وجود در سپتامبر 2020 دونی فن‌ده‌بیک را با مبلغ 40 میلیون یورو به الدترافورد برد و حالا پس از گذشت دو سال و نیم از این انتقال، آمار نشان می دهد که این ستاره هلندی خریدی ناموفق برای شیاطین سرخ بوده است.
فن ده بیک در طول این مدت فقط 3 گل و 2 پاس گل برای شیاطین به ثمر رسانده و در اکثر بازی ها به عنوان یار نیمکت نشین وارد میدان شده است. البته او سال گذشته در نیم فصلِ دوم به صورت قرضی برای اورتون بازی و تیمِ لمپارد را در ماموریت ماندن در لیگ برتر همراهی کرد.

1759654

پس از ورود اریک تن هاخ به یونایتد، بسیاری امیدوار بودند که هافبک هلندی بتواند روزهای درخشانی که با هموطنش در آژاکس سپری کرده بود را تکرار کند اما در اوایل فصل دچار مصدومیت شد و نتوانست به تن هاخ و تیمش کمک موثری بکند.
او که به تازگی از بند مصدومیت رها شد، در پیروزی پنج شنبه شب یونایتد مقابل سوسیداد، 58 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

در همین رابطه تن هاخ درباره هافبک 25 ساله اش که شناخت زیادی هم از او دارد گفت:"دونی از هفته گذشته برگشته و می‌توانیم از او استفاده کنیم. او پیش فصل خیلی خوبی را سپری کرد و امروز هم در دقایقی که حضور داشت عملکرد قابل قبولی ارائه داد. او را به خوبی می شناسم و می دانم که می تواند بهتر از این ها عمل کند. او توصیه‌های تاکتیکی من را به خوبی انجام می دهد و می تواند تهدیدی برای دروازه حریف باشد. دونی کیفیت بالایی دارد و کارهای بزرگی در زمین بازی می تواند انجام دهد. "
فن ده‌بیک در این فصل فقط 19 دقیقه در پریمیرلیگ به میدان رفته و از نگاه بسیاری از کارشناسان و هواداران منچستر یونایتد، به لیست بلند بالای خریدهای ناموفق گلیزرها در یک دهه اخیرِ باشگاه بدل شده است.

دیدگاه‌ها