کد خبر : 1851858 | 14 آبان 1401 ساعت 00:42 | 96.2K بازدید | 15 دیدگاه

یک کبوتر 2 امتیاز را از آرسنال گرفت!

تصاویر جدید از دیدار ساوتهمپتون- آرسنال نشان می‌دهد که یک کبوتر باعث به هم خوردن تمرکز آرون رمزدیل در زمان گل تساوی میزبان شد.

یک کبوتر 2 امتیاز را از آرسنال گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنالی ها که در این فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند و در صدر جدول لیگ برتر جای دارند، امیدوار بودند که با برتری در خانه ساوتهمپتون، برتری 4 امتیازی شان در صدر جدول نسبت به منچسترسیتی را حفظ کنند.
همه چیز هم برای شاگردان میکل آرتتا در این دیدار خوب شروع شد و آنها در دقیقه 11 توسط گرانیت ژاکا پیش افتادند و این نتیجه تا اواسط نیمه دوم پابرجا بود تا اینکه استیوارت آرمسترانگ گل تساوی را برای ساوتهمپتون به ثمر رساند.

1759664

در تصاویر آهسته صحنه گل کامل مشخص است در حالی که حمله ساوتهمپتون در جریان است، آرون رمزدیل، دروازه‌بان ملی‌پوش آرسنال، دو بار به سمت چپش نگاه می‌کند؛ حرکتی که واکنش های زیادی را به همراه داشت و بسیار از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در مورد آن گمانه‌زنی کردند.
اکنون ویدیوهای جدیدی که از صحنه گل منتشر شده، نشان می‌دهد که چیزی که باعث به هم خوردن تمرکز رمزدیل شد، کبوتری که در آن لحظه حساس روی زمین چمن ورزشگاه لایت نشسته بود و دروازه بان آرسنال نگران از آسیب رسیدن به او، تمرکزش را از دست داد.

1759663

آرسنال در حال حاضر با 31 امتیاز از 12 بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و منچسترسیتی با 29 امتیاز دوم است. شاگردان آرتتا این هفته در دیداری حساس به مصاف چلسی خواهند رفت و البته سیتی نیز مقابل تیم شگفتی ساز فولام که با نتایج خوبش در رتبه هفتم جای دارد، کار ساده‌ای در پیش نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها