کد خبر : 1851868 | 14 آبان 1401 ساعت 08:00 | 8.5K بازدید | 13 دیدگاه

اعتماد کامل آرتتا با وجود افت محسوس ژسوس

گابریل ژسوس برزیلی در 8 بازی اخیر نتوانسته گلی برای آرسنال به ثمر برساند اما با این وجود، میکل آرتتا نگرانی خاصی درباره مهاجمش ندارد.

اعتماد کامل آرتتا با وجود افت محسوس ژسوس

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتقال گابریل ژسوس از سیتی به آرسنال ، این مهاجم، درخشش فوق‌العاده‌ای را در پیش فصل و اوایل فصل برای خودش و تیمش رقم زد و از اثرگذارترین بازیکنان لیگ  برتر بود. 
در پنج بازی ابتدایی لیگ برتر که آرسنال موفق شد تمام دیدارها را با پیروزی پشت سر بگذارد، ژسوس نقشی کلیدی ایفا کرد و با 3 گل و 3 پاس گل، تبدیل به مهره‌ای زهردار برای تیم آرتتا شده بود. 
او در پیش فصل هم عملکردی عالی از خود به جای گذاشت اما حالا آخرین باری که توانسته گلزنی کند به دربی با تاتنهام در هفته نهم لیگ برتر برمی‌گردد.

1759682

این سیر نزولی خیلی از توپچی‌ها را نگران کرده اما میکل آرتتا به مهاجمش اعتماد کامل دارد و معتقد است که گابریل ژسوس با حضور در زمین تاثیر خودش را بر روی بازی می‌گذارد:"شرایط ژسوس تغییر خواهد کرد، او برای تیم موقعیت سازی می کند و در حملات تیم اثرگذار است. نحوه تلاش او برای به دست آوردن توپ ها باورنکردنی است. گابریل باید صبور باشد و به کارهای مفیدی که در راستای موفقیت تیم انجام می دهد ادامه دهد. او در گذشته تجربه این شرایط را داشته و باید از آن درس بگیرد." 
آرسنال در تمام 9 بازی خانگی این فصل موفق به پیروزی شده است و در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. آخرین گل گابریل ژسوس مقابل تاتنهام در دربی به ثمر رسیده و توپچی ها امیدوارند در دیدار یکشنبه شب آرسنال و چلسی بتوانند یک حریف لندنی دیگر را در این فصل شکست دهند و پای مهاجم محبوب‌شان مجددا به گلزنی باز شود.

1759684

دیدگاه‌ها