کد خبر : 1851873 | 14 آبان 1401 ساعت 08:07 | 29.8K بازدید | 2 دیدگاه

نیمه‌نهایی جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی

ایران - امارات، یک گام تا فینال و قهرمانی چهارم

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امشب برای رسیدن به دیدار پایانی جام بین قاره‌ای باید از سد میزبان مسابقات بگذرد.

ایران - امارات، یک گام تا فینال و قهرمانی چهارم

به گزارش "ورزش سه"، مرحله گروهی جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی 2022 به میزبانی امارات، با معرفی 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شد. برزیل (9) و امارات (6) به عنوان تیم های اول و دوم گروه A به جمع چهار تیم نهایی راه یافتند و ایران (8) و پاراگوئه (6) راه یافتگان از گروه B به مرحله نیمه نهایی بودند.

تیم ملی ایران با 3 عنوان قهرمانی، در کنار برزیل و پایین‌تر از روسیه (4 قهرمانی) دومین تیم پرافتخار جام بین قاره‌ای محسوب می شود. این تیم در دوره قبلی با قبول شکست از روسیه، از کسب قهرمانی چهارم بازماند و در این دوره، به دنبال فتح جام است تا از برزیل سبقت گرفته و عنوان مشترک پرافتخارترین تیم جام را به صورت مشترک با روسیه صاحب شود.

شاگردان علی نادری تا این جای کار عملکرد خوبی داشتند و با پیروزی در هر سه دیدار دور گروهی نشان دادند که عزمی جدی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. آنها برای رسیدن به دیدار پایانی و نهایی کردن هدف خود، امشب بازی با اماراتِ میزبان را پیش رو دارند. 

برزیل و پاراگوئه از ساعت 18:15 امروز برگزارکننده اولین دیدار مرحله نیمه نهایی خواهند بود و بعد از این دیدار، ایران از ساعت 19:30 به مصاف امارات خواهد رفت. بازی های رده‌بندی و فینال این دوره نیز فردا برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم های اول تا چهارم جام مشخص شود.

دیدگاه‌ها