کد خبر : 1851919 | 14 آبان 1401 ساعت 11:30 | 5.2K بازدید | 5 دیدگاه

دوست دارم کلین شیت کنم؛

ایمان صادقی: فولاد یک بار از چنگمان فرار کرده بود

ایمان صادقی می‌گوید صحبت‌های بین دو نیمه مازیار زارع باعث شد تا ملوان پیروزی مقابل فولاد را حفظ کند.

ایمان صادقی: فولاد یک بار از چنگمان فرار کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی دروازه‌بان تیم ملوان عملکرد خوبی در مقابل فولاد داشت و به پیروزی تیمش برابر شاگردان نکونام کمک کرد. این دروازه‌بان باتجربه در گفتگو با خبرنگار ما به این پیروزی پرداخته و می‌گوید ملوان در هفته‌های بعدی جایگاهش را از این بهتر خواهد کرد.

* تیم سختکوش فولاد را شکست دادید، نظرت درباره این بازی چیست؟
ما همان سری قبل که فولادی‌ها به بهانه نامساعد بودن شرایط جوی بازی نکردند هم آمادگی شکست دادن آنها را داشتیم و می‌دانستیم با برد این تیم می‌توانیم از بحران خارج شویم اما در آن زمان این اتفاق نیفتاد و در این مدت هم تیم ما علیرغم بازی‌های خوبی که انجام می‌داد نتایج خوبی نگرفت. این مسائل باعث دوبرابر شدن انگیزه‌ ما شد که حتما این دیدار خانگی را با برد پشت سر بگذاریم تا شرایط‌ تیم را در جدول بهبود ببخشیم که همین طور هم شد.

* به یک پیروزی پرگل هم دست پیدا کردید. 
نیمه اول که شروع شد استارت خوبی زدیم و از همان ابتدا تیم پرمهره‌ی فولاد را تحت فشار قرار دادیم و توانستیم برخلاف بازی‌های قبل که توپ‌هایمان گل نمیشد، با دقت بیشتری که بچه‌ها به خرج دادند و در همان دقایق به دو گل برسیم که البته با گل فولادی‌ها کمی اوضاع سخت شد اما با صحبت‌های بین دو نیمه‌ آقای زارع دوباره بازی را در دست گرفتیم و با زدن گل سوم پیروز میدان شدیم.

1666232

* درمورد عملکرد خودت صحبت کن، شب خوبی را مقابل مهاجمان فولاد پشت سر گذاشتی.
برای یک دروازه‌بان خیلی مهم است که عملکرد مثبتش با امتیاز گرفتن تیمش همراه باشد و این موضوع در دیدار مقابل تیم های بزرگ اهمیت دوچندانی پیدا می کند. من در بازی‌های قبل هم تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام می‌دادم و دوست داشتم کلین شیت کنم اما هربار روی برخی اشتباهات فردی، گل به خودی و ضربات پنالتی دروازه‌ام باز می‌شد که در بازی برابر فولاد این اتفاقات رخ نداد تا بتوانم در لحظاتی که تیم تحت فشار است عملکرد خوبی داشته باشم. در چندین صحنه ناجی دروازه‌ام شدم و اجازه گلزنی به مهاجمان خوب فولاد که هم در حرکات زمینی و هم توپ های هوایی شانس های زیادی داشتند، ندادم. امیدوارم با کمک سایر بازیکنان هم کلین‌شیت کنم و هم روند بردهای تیم در هفته‌های بعد ادامه پیدا کند تا کم کم شرایط برای ما بهتر و بهتر شود.

دیدگاه‌ها