کد خبر : 1851927 | 14 آبان 1401 ساعت 11:50 | 10.2K بازدید | 7 دیدگاه

ادامه سیل مصدومان: تردید درباره حضور کپا در قطر

روند مصدومیت بازیکنان مختلف پیش از آغاز جام جهانی همچنان ادامه دارد و کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی، جدیدترین عضو این فهرست است.

ادامه سیل مصدومان: تردید درباره حضور کپا در قطر

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان بسیاری در آستانه برگزاری جام جهانی 2022 قطر مصدوم شده‌اند و همین موضوع انتقادها از زمان برگزاری این مسابقات را افزایش داده است. 
گراهام پاتر روز گذشته تائید کرد که مصدومیت این بازیکن به شکلی است که نمی‌تواند چلسی را تا زمان برگزاری جام جهانی 2022 همراهی کند و به این ترتیب تردیدها درباره حضور او در جام جهانی بیش از پیش افزایش پیدا کرد. 
گفته می‌شود کپا در جریان دیدار چلسی برابر برایتون که با شکست 1-4 این تیم همراه بود دچار مصدومیت شد و پاتر نیز ترجیح داد که او را در بین دو نیمه تعویض کند تا دچار مشکل جدی‌تری نشود. 

1633527
کپا حالا به آخرین مصدوم پیش از مسابقات جام جهانی 2022 قطر تبدیل شده است تا به فهرست طولانی بسیاری از بازیکنانی اضافه شود که در چند هفته اخیر مصدوم شده و حالا در خطر از دست دادن جام جهانی قطر قرار دارند و نام‌های بزرگی هم در این فهرست به چشم می‌خورد. 
با این حال، باید دید که ارزیابی کادر فنی و کادر پزشکی تیم ملی اسپانیا از شرایط این بازیکن به چه صورت است و آیا او موفق می‌شود جایی در فهرست نهایی لوئیز انریکه برای سفر به قطر برای خودش دست و پا کند یا خیر. 
 

دیدگاه‌ها