کد خبر : 1851943 | 14 آبان 1401 ساعت 12:39 | 40.5K بازدید | 6 دیدگاه

پاتر:

حاضرم احمق خطابم کنند اما چلسی را دوباره بسازم

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید جسارت پذیرش عواقب تصمیماتش در این تیم را دارد.

حاضرم احمق خطابم کنند اما چلسی را دوباره بسازم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز یکشنبه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس برابر آرسنال به میدان خواهد رفت تا دربی لندن را برگزار کند. 
پاتر، پس از حضور روی نیمکت این تیم نتایج خوبی کسب کرده و تحسین بسیاری را برانگیخته بود اما شکست 1-4 برابر برایتون باعث شد که اولین انتقادها از عملکرد او به گوش برسد، خصوصا که این مربی انگلیسی تصمیم گرفته بود از رحیم استرلینگ و کریستین پولیسیچ به عنوان وینگ-بک استفاده کند. 
پاتر در نشست خبری پیش از بازی برابر آرسنال در این باره گفت:« من نمی‌خواهم بگویم که در حال آزمایش کردن و کسب تجربه هستم. من ایده‌هایی دارم از این که می‌خواهم تیمم به چه شکلی فوتبال بازی کند. فکر می‌کنم باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که وقتی تلاش می‌کنید تا کاری جدید انجام دهید، ممکن است شرایط مطابق خواسته شما پیش نروید. من مشکلی ندارم که بقیه فکر کنند احمق هستم اما سعی می‌کنم شرایط تیمم را بهبود ببخشم.»

1757765
سرمربی جوان چلسی با اشاره به برنامه‌هایش برای تقویت این تیم اظهار داشت:« واقعیت پیشرفت کردن و انجام کاری متفاوت و جدید این است که شما باید تمامی عواقب را بپذیرید. اگر شرایط خوب پیش نرود یا شکست بخورید، باید آماده پذیرش انتقادها باشید. اگر حاضر نباشید چیز جدیدی را امتحان کنید، پس تغییری هم در کار نخواهد بود. و این تعادلی است که وجود دارد. باید جسارت پذیرش این شرایط را داشته باشید.»
 

دیدگاه‌ها