کد خبر : 1851946 | 14 آبان 1401 ساعت 13:15 | 13.9K بازدید | 19 دیدگاه

توخل: ناراحتم چون کارم در چلسی تمام نشده بود

توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، هنوز از تصمیم مدیران این باشگاه برای برکناری‌اش ناراحت است.

توخل: ناراحتم چون کارم در چلسی تمام نشده بود

به گزارش "ورزش سه"، توخل در اوایل فصل جاری و در حالی که تنها هفت بازی از آغاز فصل 23-2022 گذشته بود با تصمیم مالکان و مدیران جدید چلسی از سمتش برکنار شد. 
این در حالی بود که او در طول دوران حضورش روی نیمکت این تیم نتایج قابل قبولی به دست آورده بود و تصمیم تاد بولی و دیگر مدیران این باشگاه برای اخراج او پس از قبول شکست برابر دینامو زاگرب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باعث شد که بسیاری از کارشناسان، هواداران و حتی بازیکنان این تیم متعجب شوند.
توخل در طول این مدت صحبت‌های زیادی را درباره این اتفاق و اخراجش از هدایت آبی‌های لندن مطرح نکرده است اما حالا مدعی شده است که رابطه بسیار خوبی با بازیکنان این تیم داشته است. 

1733086
این مربی آلمانی در این باره اظهار داشت:« من ناراحت هستم چون حس می‌کنم که کارم در چلسی تمام نشده بود. من رابطه بسیار خوب و فوق العاده‌ای با بازیکنان داشتم. ما رابطه بسیار خوبی با تمامی اعضای کادر فنی و کارمندان این باشگاه هم داشتیم.»
او با اشاره به شرایط سختی که آنها در ماه‌های پایانی سپری کردند اضافه کرد:« ما توانستیم بر دوران بسیار سختی از نظر مالکیت و تحت تحریم قرار گرفتن غلبه کنیم. پیش از آن نیز با مشکل کرونا روبرو بودیم. بنابراین شرایط دشوار بود اما در عین حال باعث شد که ما خیلی خیلی به هم نزدیک شویم. بنابراین، ما این کار را کنار هم انجام دادیم. من آماده بودم تا مسیری طولانی را با این تیم طی کنم چون احساس خوبی داشتم اما مالکان این باشگاه نظر دیگری داشتند و من باید آن را می‌پذیرفتم.»
 

دیدگاه‌ها