کد خبر : 1851947 | 14 آبان 1401 ساعت 13:40 | 13.2K بازدید | 6 دیدگاه

با جدایی پیکه: اومتیتی به بارسا برنمی‌گردد

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی، تصمیم ندارد تا پیش از پایان قرارداد قرضی‌اش با لچه به بارسلونا برگردد.

با جدایی پیکه: اومتیتی به بارسا برنمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، اعلام تصمیم جرارد پیکه برای خداحافظی از بارسلونا و دنیای فوتبال موجی از شگفتی و تعجب را در بین هواداران این باشگاه و فوتبال‌دوستان به همراه داشت. 
این بازیکن در حالی این تصمیم را گرفت که فصل هنوز به میانه نرسیده است، البته برگزاری جام جهانی 2022 قطر در اواسط فصل باعث شده که نبود یک مدافع میانی روی نیمکت ضربه چندانی تا پیش از آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسا نزند. 
با این حال، بسیاری از منابع خبری در روزهای گذشته مدعی شدند که مدیران این باشگاه و همچنین ژاوی هرناندز در حال بررسی شرایط جذب جانشینی برای او هستند و بازگرداندن اومتیتی نیز جز گزینه‌های آنها است. 

1753412
این مدافع 28 ساله تابستان امسال به صورت قرضی از بارسا جدا شد و به لچه پیوست. او پس از سپری کردن چند سال دشوار، به امید بازگشت به دوران اوج این تصمیم را گرفت و استقبال گرم هواداران لچه و نمایش خوب او در ترکیب این تیم باعث شده که این بازیکن هیچ تصمیمی برای بازگشت به نوکمپ نداشته باشد. 
بارسلونا نیز امیدوار بود که این بازیکن با حضور در ترکیب لچه بتواند بر مشکلاتی که در چند فصل اخیر تجربه کرده بود غلبه کند و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد که این بازگشت محتمل باشد. 
اومتیتی که در سال 2018 به همراه تیم ملی فرانسه قهرمانی در جام جهانی روسیه را تجربه کرد تا سال 2026 با بارسا قرارداد دارد و به احتمال زیاد تابستان سال آینده بار دیگر به این باشگاه بازخواهد گشت.

 

دیدگاه‌ها