کد خبر : 1851948 | 14 آبان 1401 ساعت 13:12 | 21.1K بازدید | 3 دیدگاه

فوتبال ساحلی - جام بین قاره ای

ایران - امارات، مسابقه ای برای فینالیست شدن

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای در امارات و در مرحله گروهی نمایش های خوبی در برابر حریفان داشت.

ایران - امارات، مسابقه ای برای فینالیست شدن

به گزارش "ورزش سه"، شکست تیم های پاراگوئه، آمریکا و ژاپن نشان داد تیم  ملی فوتبال ساحلی ایران با وجود یک دوره دوری از مسابقات جام جهانی هنوز یکی از تیم های قدرتمند فوتبال ساحلی آسیا و حتی جهان بشمار می رود و یک بار دیگر می تواند روی سکوهای جهانی برود.

جام بین قاره ای که هر ساله در امارات و با حضور 8 تیم برتر جهان برگزار می شود دیروز هم در امارات برای تعیین تیم های پنجم تا هشتم دنبال شد. در بازی های دیروز ژاپن ۱۰ بر ۳ از سد عربستان گذشت و آمریکا هم ۴ بر ۳ اسپانیا را شکست داد. به این ترتیب فردا ژاپن و آمریکا برای تعیین رتبه های پنجم و ششم و اسپانیا و عربستان برای تعیین رتبه های هفتم و هشتم با هم مسابقه می دهند.

1759781

اما امروز در مرحله نیمه نهایی بازی ها دو بازی حساس و سرنوشت ساز برگزار می شود. ساعت 18:15 به وقت تهران برزیل و پاراگوئه با هم مسابقه می دهند. بعد از این بازی ایران و میزبان بازی ها یعنی امارات از ساعت 19:30 رودرروی هم قرار می گیرند. برنده ها راهی بازی نهایی و بازنده ها هم برگزار کننده بازی رده بندی در ادامه مسابقات خواهند بود. جالب اینکه ایران در مرحله گروهی با پاراگوئه بازی کرده و این تیم را شکست داده است. در صورت راهیابی تیم  های ایران – پاراگوئه این دو تیم برای دومین بار و این بار در فینال با هم مسابقه خواهند داد. بدون شک شاگردان علی نادری امشب تلاش خواهند کرد بازی های خوب خود در مرحله گروهی را با شکست امارات تکمیل کنند. البته که در دیگر بازی نیمه نهایی صعود برزیل محتمل تر به نظر می رسد. رویارویی ایران – برزیل هم می تواند حسن ختام خوبی برای بازی های سال 2022 جام بین قاره ای در امارات باشد.

دیدگاه‌ها