کد خبر : 1851955 | 14 آبان 1401 ساعت 14:02 | 45.7K بازدید | 21 دیدگاه

۱۰ نفره بودیم که گل خوردیم؛

عبدی: برای استقلال استثنا قائل شدند

هافبک دفاعی نساجی نسبت به نتایج تیمش در این فصل و عملکردشان در سوپرجام ارزیابی مثبتی دارد.

عبدی: برای استقلال استثنا قائل شدند

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جام حذفی در حالی سوپرجام را واگذار کرد که مسئولان این تیم نسبت به شرایط برگزاری این دیدار انتقاداتی وارد کردند. در همین خصوص خبرنگار ما گفتگویی با مهرداد عبدی بازیکن نساجی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

* با سوپرجام و شکست شما مقابل استقلال شروع کنیم. بازی را چطور دیدی؟
ما نیمه اول بهتر بودیم و  توانستیم خلق موقعیت داشته باشیم و اگر دقت بیشتری داشتیم حتی گل می‌زدیم. منتها در نیمه دوم روی یک صحنه که 10 نفره شده بودیم گل دریافت کردیم. در واقع یک لحظه غفلت کردیم و به بدترین شکل ممکن تنبیه شدیم و متاسفانه بازی را باختیم.

* شرایط بازی در کرمان چطور بود؟ موافق بازی در این شهر بودید؟
انتخاب شهر میزبان توسط سازمان لیگ انجام شد و من در جایگاهی نیستم که در این خصوص نظر بدهم منتها فکر میکنم این امکان وجود داشت که بازی را در شهری دیگر و شرایط بهتر برگزار کنند.

* برخی مسئولان نساجی می‌گویند شرایط سوپرجام عادلانه نبود. این ادعا از چه جهت مطرح شده است؟
قطعا مدیران باشگاه و کادر فنی کاملتر می‌توانند در این باره نظر بدهند و شاید بهتر باشد من درباره این موضوع صحبت نکنم.

1749725

* ظاهرا بازی با حضور هواداران بود و به همین خاطر دقایقی با حاشیه همراه شد.
زمانی که سازمان لیگ اعلام می‌کند یک بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود مفهوم این جمله مشخص است اما وقتی شما وارد استادیوم می‌شوی و دو سه هزار هوادار می‌بینی یعنی یک اتفاق غیر معقول رقم خورده است. درست است که تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس در همه جای کشور طرفدار دارند اما وقتی قرار به حضور تماشاگران نیست دیگر نباید استثنا قائل شد.

* عملکرد نساجی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
ببینید وقتی یک تیم قهرمان حذفی شده و در لیگ امسال هم نتایج قابل قبولی گرفته طبیعتا واگذاری سوپرجام هیچ چیز از ارزش‌هایش کم نمی‌کند. ما در این بازی مقابل تیمی قرار گرفتیم که از هر نظر جزو بزرگترین تیم‌های ایران است. مصاف سختی بود اما باز هم می‌گویم که می شد نتیجه دیگری رقم بخورد. ما به عنوان یک تیم خصوصی و با توجه به بضاعتمان تا به اینجای کار خیلی خوب نتیجه گرفته‌ایم. می‌توانستیم این قهرمانی را هم داشته باشیم ولی به هر حال قسمت نشد و این موفقیت را به استقلالی‌ها تبریک می‌گوییم.

* درباره تعطیلی موقت لیگ چه نظری دارید؟
وقتی بحث بازی های ملی پیش می‌آید دیگر برای همه کشورهای شرکت کننده این وقفه وجود دارد. قطعا در این برهه هر کسی باید اندازه توانش به تیم ملی کمک کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. انشاالله که ملی پوشان کشورمان بتوانند بهترین نتایج را بگیرند.

دیدگاه‌ها