کد خبر : 1851959 | 14 آبان 1401 ساعت 14:30 | 19.9K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

جزئیات برنامه ویژه بارسلونا برای خداحافظی پیکه

جرارد پیکه امشب در نوکمپ و برابر آلمریا، آخرین بازی خانگی خود با پیراهن بارسلونا را تجربه خواهد کرد. او دو روز پیش اعلام کرد که از فوتبال بازنشسته می شود.

جزئیات برنامه ویژه بارسلونا برای خداحافظی پیکه

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، پنجشنبه شب با انتشار ویدئویی از خود در توییتر اعلام کرد که از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی می‌کند.

1759792

 در این ویدیو پیکه صحبت‌های احساسی با هواداران بارسا داشت و عنوان کرد:«شما هواداران بارسا به من همه چیز را دادید و رویای کودکی‌ام را به واقعیت تبدیل کردید. الان وقت آن رسیده که به این بخش از حرفه‌ام پایان دهم. همیشه گفته بودم که بعد از بارسا در هیچ تیمی بازی نخواهم کرد و به آن عمل خواهم کرد. این شنبه آخرین بازی من برای بارسا در نوکمپ خواهد بود.» آخرین بازی پیکه اما سه شنبه شب برابر اوساسونا خواهد بود.

1759791

باشگاه بارسلونا امشب و قبل از شروع بازی با آلمریا، برنامه ای ویژه برای پیکه تدارک دیده است و قرار است وداعی باشکوه با او داشته باشد.طبق ادعای موندودپورتیوو، قبل از آغاز بازی بنری بسیار بزرگ در نوکمپ به اهتزار درخواهد آمد و روی آن نوشته شده:«'Sempr3(شماره 3 همیشگی)».

همچنین بازیکنان بارسلونا برای گرم کردن از پیراهن هایی که پشت آن نام پیکه نوشته شده، استفاده خواهند کرد. روی سینه نیز Sempr3 درج شده است. ویدیویی از بازی های پیکه و لحظات به یادماندنی او با پیراهن بارسا نیز نمایش داده خواهد شد. پیکه در پایان بازی در نوکمپ دور افتخار خواهد زد اما مهمتر از همه اینها این است که بارسا بتواند بر آلمریا پیروز شود تا آخرین بازی پیکه در نوکمپ با خاطره ای خوش همراه شود. جالب اینکه هنوز تمام بلیت های این بازی فروش نرفته است. قیمت بلیت ها از 29 تا 160 یورو متغیر است.

دیدگاه‌ها