کد خبر : 1851961 | 14 آبان 1401 ساعت 14:39 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

باید با آماده‌ترین حالت به اسفندماه برسیم؛

ناظمی: حمایت کنند قول می‌دهیم این تیم جهانی شود‌

سرپرست تیم فوتبال جوانان شرایط این تیم را پیش از اعزام شاگردان مرفاوی به اردوی بلاروس رضایتبخش توصیف می‌کند.

ناظمی: حمایت کنند قول می‌دهیم این تیم جهانی شود‌

به گزارش "ورزش سه"، افشین ناظمی سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران در گفتگویی با خبرنگاران درباره آخرین شرایط این تیم بیان کرد: از دیروز اردوی ما شروع شده. دوازدهم ورود به اردو داشتیم. دیروز بعدازظهر اولین جلسه تمرین ما برگزار شد و ان شاالله تا بیست و دوم اعزام می شویم به بلاروس برای دو بازی دوستانه و بعد بیست و هشتم آبان ماه به ایران باز می گردیم. بعد 10 روز استراحت می کنیم و دوباره اردو آغاز می شود.

او سپس در  واکنش به هم تیمی های ایران در راه قهرمانی آسیا اضافه کرد: همانطور که شما گفتید در گروه دوم قرار داریم و بازی های سختی پیش روی ما قرار  دارد، اما ما تیم خوبی داریم و اگر این تیم حمایت شود به شما قول می‌دهم که جهانی شود. امیدوارم این کار عملی شود و با گرفتن مجوز جام جهانی دل مردم را شاد کنیم.

افشین ناظمی درباره حضور برخی از بازیکنان تیم جوانان در اردوی تیم بزرگسالان و کار کردن زیر نظر کارلوس کی‌روش عنوان کرد: جلسه مشترکی که آقای مرفاوی و کی‌روش داشتند به این نتیجه رسیدند که آقای مرفاوی لیستی 12 نفره از بازیکنان زیر 21 سال را در اختیار تیم ملی بزرگسالان قرار بدهد. این لیست توسط آقای مرفاوی تهیه شد و در اختیار کمیته جوانان فدراسیون فوتبال قرار  داده شد. آقای مرفاوی آقای راستی را معرفی کردند که به نمایندگی این 12 نفر به اردوی تیم بزرگسالان بروند. چند روز دیگر هم تمرین دوم شروع می شود. امیدوارم این داستان هم به خیر بگذرد و تیم آماده اردوی بلاروس شود.

سوال بعدی از سرپرست تیم فوتبال جوانان درباره بازی های دوستانه پیش روی تیم بود و اینکه آیا بازی های دوستانه مناسبی برنامه ریزی شده یا خیر که او در واکنش به این سوال گفت: بله باید از آقای دکتر ماجدی و آقای پرهیزکار تشکر کنم. جلسه ای با دستور آقای تاج برگزار شد و آقای پرهیزکار برنامه های تیم فوتبال جوانان را به عنوان دبیرکل فدراسیون تایید کردند. ما بعد از بازی های بلاروس قرار است عازم عمان شویم و دو بازی دوستانه هم آنجا برگزار کنیم. به هر حال باید با توجه به تیم هایی که در گروه ما قرار دارند بازی های دوستانه را شبیه سازی کنیم. باید از تیم ها دعوت کنیم و به خارج برویم برای بازی های دوستانه تا بتوانیم اسفندماه تیمی آماده برای گرفتن مجوز جام جهانی را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها