کد خبر : 1851979 | 14 آبان 1401 ساعت 16:35 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

توقعات‌تان از من را بالاتر ببرید

سیمئونه: هوادار اتلتیکو حق دارد ناامید باشد

دیه‌گو سیمئونه دلخوری هواداران اتلتیکو از نتایج تیم در لیگ قهرمانان را درک می کند و وعده جبران داد.

سیمئونه: هوادار اتلتیکو حق دارد ناامید باشد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در لالیگا پشت سر رئال و بارسا در رده سوم قرار دارد ولی در لیگ قهرمانان با یک ناکامی بزرگ روبرو شد. تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه در گروه خود آخر شد و حتی از لیگ اروپا نیز بیرون ماند. این در 11 سال حضور سیمئونه در اتلتیکو بی سابقه است.

1759827

سیمئونه که امروز در نشست خبری بازی با اسپانیول شرکت کرده بود، در واکنش به شرایط بحرانی تیمش گفت:«ما اینجا در اتلتیکو مثل یک خانواده‌ایم و در خانواده ممکن است با همسر، فرزندان، پدر و مادر خود درگیر شوید ولی در نهایت دور هم جمع می شوید تا مشکلات را حل کنید. در خانواده اتلتیکو حالا زمان آن است تا بیشتر از همیشه متحد باشیم و اینگونه از مشکلات عبور خواهیم کرد.»

سیمئونه ادامه داد:«اعتراض هواداران را کاملا درک می کنم. من هرگز چیزی از آنها نخواسته ام ولی از آنها می خواهم توقعات‌شان از من را بالاتر ببرند. من و همه تیم باید بیشتر تلاش کنیم. هواداران همیشه با ما بوده اند و مستحق این هستند تا تیم نیز پاسخ انتظارات را بدهد. آنها کاملا حق دارند و به ورزشگاه می آیند تا شاهد پیروزی تیم باشند. هواداران اتلتیکو باید هم از وضعیت کنونی ناراحت باشند چون ما در لیگ قهرمانان ناامیدشان کردیم.»

ترس بازیکنان از مصدومیت قبل از جام جهانی:«وقتی فوتبال بازی می کردم، قبل از جام جهانی بسیار هیجان زده می شدم. شور و اشتیاقم بیشتر می شد اما برای تیم باشگاهی‌ام کم نمی گذاشتم. وقتی برای باشگاه‌تان به میدان می روید، باید جام جهانی را فراموش کنید. این توقعی است که از بازیکنانم دارم.»

دیدگاه‌ها