کد خبر : 1851990 | 14 آبان 1401 ساعت 18:14 | 14K بازدید | 10 دیدگاه

گواردیولا ریسک نکرد: ارلینگ هالند باز هم بیرون

ارلینگ هالند، گلزن جوان منچسترسیتی، دیدار امروز تیمش با فولام را نیز از دست داد.

گواردیولا ریسک نکرد: ارلینگ هالند باز هم بیرون

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در این فصل در شرایط فوق العاده بوده و 17 گل در 11 بازی به ثمر رسانده تا نشان دهد سرمایه گذاری منچسترسیتی در موردش تصمیم کاملا درستی بوده است. اما این ستاره نروژی دو هفته پیش و در جریان دیدار با دورتموند در لیگ قهرمانان آسیب دید و هنوز شرایط این بازیکن به اندازه کافی برای بازگشت به میادین مساعد نشده است. بدین ترتیب ارلینگ هالند در بازی امروز منچسترسیتی مقابل فولام روی نیمکت قرار می گیرد و بعید است پپ گواردیولا در مورد او ریسک کرده و به این بازیکن جوان بازی دهد.

1751405

هنوز زمان دقیق بازگشت ارلینگ هالند به میادین مشخص نیست و پپ گواردیولا علاقه ندارد تحت هیچ شرایطی اجازه دهد او زودتر از موعد مقرر در ترکیب ثابت سیتی قرار بگیرد. این اتفاق در دو بازی اخیر برابر لسترسیتی و سویا رخ داد و امروز نیز تکرار شد.

همچنین فیل فودن، دیگر ستاره سیتی در فصل جاری پس از 90 دقیقه بازی در اواسط هفته گذشته، در مسابقه امروز استراحت می کند. اما در سوی مقابل الکساندر میتروویچ، بهترین بازیکن نیز دچار آسیب دیدگی شده و این دیدار را از دست داده است. در واقع به نظر می رسد سه بازیکن مهم دو تیم که امید اول گلزنی در بازی امروز بودند، هیچ کدام قادر به حضور در تقابل منچسترسیتی و فولام نیستند.

دیدگاه‌ها