کد خبر : 1851996 | 14 آبان 1401 ساعت 18:38 | 27.5K بازدید | 16 دیدگاه

بالاخره بازگشت کاپیتان: یک آلمان امیدوار شدند!

مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ، بعد از هفته ها در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت.

بالاخره بازگشت کاپیتان: یک آلمان امیدوار شدند!

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته تا آغاز رقابت های جام جهانی قطر 2022 باقی مانده و مسابقات باشگاهی نیز به زودی با وقفه ای چند هفته ای مواجه خواهد شد. عصر امروز بایرن مونیخ در رقابت های بوندسلیگا به مصاف هرتابرلین رفته و در 15 دقیقه ابتدایی با تک گل جمال موسیالا از حریف خود پیش افتاده است.

1759848

اما نکته مهم این دیدار بازگشت مانوئل نویر، کاپیتان آلمانی و باتجربه بایرن مونیخ، به ترکیب ثابت این تیم بعد از چند هفته مصدومیت است. این دروازه بان مدتی پیش دچار آسیب دیدگی شانه شده و چند بازی بایرن مونیخ در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان را از دست داد. یولیان ناگلزمان بارها در این مدت تاکید کرد قصد ندارد سر سوزنی در مورد مانوئل نویر ریسک کند و تا رسیدن این سنگربان به مرز آمادگی کامل، امکان بازگشت او به ترکیب ثابت بایرن مونیخ وجود نخواهد داشت.

اما حالا و در فاصله دو هفته مانده به شروع جام جهانی، مانوئل نویر دوباره به میادین بازگشته و این بهترین خبر ممکن برای هانسی فلیک و تیم ملی آلمان است. دروازه بانی که سابقه قهرمانی در جام جهانی را نیز در کارنامه دارد، بی تردید یکی از مهم ترین بازیکنان مانشافت در قطر خواهد بود و بازگشت مانوئل نویر به زمین، قوت قلب بزرگی برای دیگر بازیکنان تیم ملی آلمان و البته هانسی فلیک محسوب می شود.

دیدگاه‌ها