کد خبر : 1852009 | 14 آبان 1401 ساعت 19:51 | 67.8K بازدید | 16 دیدگاه

مارکار آقاجانیان دوباره در کنار کی‌روش

جایگزین نکونام در کادرفنی تیم ملی مشخص شد

با منتفی شدن حضور جواد نکونام در تیم ملی به احتمال فراوان مارکار آقاجانیان بار دیگر در کنار کارلوس کی‌روش قرار خواهد گرفت.

جایگزین نکونام در کادرفنی تیم ملی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان و بحث‌هایی که درباره حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی به صورت پاره وقت مطرح شد، امروز سرمربی فولاد با انتشار پستی اینستاگرامی رسما اعلام کرد که حضورش در کنار کارلوس کی‌روش منتفی است.

به همین خاطر موضوع انتخاب دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش بار دیگر در جلسه هیات رییسه امروز فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت. احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال که پیش از این اعلام کرده بود که اگر حضور نکونام منتفی شود، به سراغ پلن B خواهند رفت، حالا به این مساله اشاره کرده که به زودی دستیار جدید اضافه خواهد شد.

اصولی بعد از جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: «از ناحیه فدراسیون فوتبال حضور آقای نکونام منتفی است. آقای کی‌روش دستیار ایرانی دیگری را مد نظر دارند و با فدراسیون صحبت کردند.»

از سخنگوی فدراسیون سوال شد: «آیا گزینه مد نظر سرمربی تیم ملی، مارکار آقاجانیان است؟»؛ او گفت: «به احتمال زیاد ایشان هستند. گفت و گو ها در حال انجام است و همانطور که ریاست محترم فدراسیون هم در نشست خبری هم گفتند یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم ملی خواهند بود.»

مارکار آقاجانیان در دوره قبلی حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی نیز سالها به عنوان مربی ایرانی در کنار او بود و حالا نیز سرمربی پرتغالی قصد دارد از او در ترکیب کادرفنی اش استفاده کند.

دیدگاه‌ها