کد خبر : 1852013 | 14 آبان 1401 ساعت 20:20 | 38.9K بازدید | 13 دیدگاه

درخشش دوباره: هری کین می‌خواهید چه کار! (عکس)

اریک چوپو موتینگ، مهاجم کامرونی بایرن مونیخ، باز هم نمایش درخشانی در ترکیب این تیم ارائه داد.

درخشش دوباره: هری کین می‌خواهید چه کار! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از تعطیلات بازی های ملی در ماه سپتامبر، جان تازه ای گرفته و تبدیل به همان تیم آماده و ترسناک همیشگی شده است. این تیم که با اقتدار و کسب 18 امتیاز کامل موفق به صعود از گروه دشوار خود در لیگ قهرمانان شد، در بوندسلیگا نیز شرایط خوبی دارد و آنها امروز در دیداری دشوار در خانه هرتابرلین به برتری 2-3 دست یافتند.

اما نکته جالب در بازی های اخیر بایرن مونیخ، درخشش غیرمنتظره اریک چوپو موتینگ، مهاجم باتجربه و کامرونی این تیم در هفته های اخیر است. ستاره کامرونی بایرن که به صورت رایگان به این تیم پیوست و در گذشته جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشت، به تنهایی جای خالی روبرت لواندوفسکی را پر کرده و امشب نیز او موفق شد دو بار دروازه هرتا را در همان نیمه اول باز کند.

1759884

اریک چوپو موتینگ در هفت بازی اخیر بایرن مونیخ در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان، رکورد خیره کننده 9 بار گلزنی و سه پاس گل را به ثبت رسانده تا احتمالا لقب آماده ترین مهاجم این روزهای فوتبال اروپا را از آن خود کند. اگر این بازیکن بتواند در ادامه فصل نیز این روند فوق العاده را حفظ کند، شاید بایرن مونیخ از سرمایه گذاری هنگفت و جذب یک مهاجم جدید مانند هری کین یا گزینه ای مشابه در تابستان سال بعد صرف نظر کند.

1759883
1759886

دیدگاه‌ها