کد خبر : 1852023 | 14 آبان 1401 ساعت 21:10 | 39.2K بازدید | 24 دیدگاه

گواردیولا روی ابرها: شادی در مرز جنون (عکس)

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، شادی جالبی بعد از برتری تیمش مقابل فولام از خود بروز داد.

گواردیولا روی ابرها: شادی در مرز جنون (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب و در دیداری دشوار و در شرایطی که فاصله ای تا از دست دادن امتیاز نداشت، 1-2 از سد فولام گذشته و به پیروزی رسید. سیتیزن ها با اخراج ژوآئو کانسلو بخش زیادی از این دیدار را 10 نفره بازی کرده و برای کسب این برتری به شدت به دردسر افتادند.

در دقیقه 95 این دیدار بود که منچسترسیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد. ارلینگ هالند که دقایقی پیش وارد زمین شده و یک بار نیز دروازه فولام را در موقعیت آفساید باز کرده بود، پشت توپ قرار گرفته و موفق شد در ثانیه های پایانی گل برتری بخش تیمش را به ثمر برساند. این پیروزی شیرین و لحظه آخری باعث شد پپ گواردیولا اینگونه از خود بیخود شده و رو به دوربین، خوشحالی خود بابت این پیروزی مهم و سه امتیاز حساس دیدار امشب را بروز دهد.

1759905

فردا آرسنال در دیداری دشوار به مصاف چلسی می رود و پپ گواردیولا امیدوار است توپچی ها در این بازی امتیاز از دست بدهند و صدرنشینی سیتی مسجل شود. این فصل و بر خلاف تصور بسیاری، به نظر می رسد آرسنال جدی ترین رقیب منچسترسیتی برای فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شود و این بار به جای یورگن کلوپ، شاگرد سابق پپ گواردیولا می تواند جلوی تکرار قهرمانی های سیتی را بگیرد.

1759903

دیدگاه‌ها