کد خبر : 1852025 | 14 آبان 1401 ساعت 21:12 | 31K بازدید | 15 دیدگاه

هالند: این پنالتی سخت‌ترین لحظات عمرم بود

ارلینگ هالند می‌گوید زدن پنالتی در وقتهای اضافه دیدار سیتی مقابل فولام پرتنش‌ترین ثانیه‌های عمرش بوده است.

هالند: این پنالتی سخت‌ترین لحظات عمرم بود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب منچسترسیتی مقابل فولام تا دقیقه 90+3 با تساوی 1-1 ادامه داشت اما در این دقیقه رابینسون، بازیکن فولام، در محوطه جریمه فولام روی کوین دی‌بروینه مرتکب خطا شد تا داور در سوت خود بدمد و نقطه پنالتی را نشان بدهد. با وجود اعتراض بازیکنان فولام بررسی VAR هم نظر داور را تایید کرد. ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و با اینکه لنو، دروازه‌بان فولام، دستش به توپ برخورد کرد اما ضربه هالند در گوشه پایین دروازه آرام گرفت تا سیتی 2-1 پیش بیفتد.

ارلینگ هالند که این بازی را به دستور پپ از روی نیمکت آغاز کرد در دقیقه 64 به جای جولین آلوارز وارد میدان شد تا سیتی 10نفره حداکثر تلاشش را برای پیروزی بکند. تصمیمی که در نهایت سه امتیاز شیرین برای شاگردان پپ به ارمغان آورد.

1759908

هالند در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" وقتی در وقتهای اضافه پشت توپ ایستادم و می‌دانستم که پیروزی سیتی به این ضربه بستگی دارد پرتنش‌ترین لحظات عمرم را تجربه کردم".

خبرنگار از هالند پرسید اینکه برند لنو نزدیک بود پنالتی‌اش را بگیرد و حتی دستش به توپ برخورد کرد باعث وحشت او شده بود یا نه، گفت:" نه، واقعا برایم مهم نیست که نزدیک بود توپ را بگیرد یا نه. مهم این بود که توپ وارد دروازه شد و ما برنده شدیم".

دیدگاه‌ها