کد خبر : 1852027 | 14 آبان 1401 ساعت 21:30 | 7K بازدید | 15 دیدگاه

ناگلزمان: کل آلمان از بازگشت نویر خوشحال شدند

یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، از بازگشت مانوئل نویر به ترکیب ابراز خوشحالی کرد.

ناگلزمان: کل آلمان از بازگشت نویر خوشحال شدند

به گزارش "ورزش سه"، امشب بایرن مونیخ در دیداری دشوار و نزدیک در خانه هرتابرلین به برتری 2-3 دست یافته و روند درخشان هفته های اخیر خود را ادامه داد. بازگشت مانوئل نویر به ترکیب اصلی بایرن مونیخ از نکات مهم این مسابقه بود و یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان این تیم مدعی شد همه مردم آلمان از رخ دادن این اتفاق خوشحال هستند.

یولیان ناگلزمان گفت: "بازی آسانی نبود و لحظاتی در جریان مسابقه رقم خورد نمی‌توانستیم فوتبال مورد نظر خود را بازی کنیم. پس از اینکه با سه گل از هرتا پیش افتادیم، از تمرکز لازم برخوردار نبوده و دو گل را سریع و در فاصله کوتاهی دریافت کردیم. این یک بازی مهم برای بایرن مونیخ بود و ما باید برنده شویم. در نهایت این اتفاق رخ داد، اما اگر می‌توانستیم زندگی را برای خودمان آسان‌تر کنیم.

بازگشت مانوئل نویر به ترکیب بایرن مونیخ؟ او کاپیتان ما بوده و نقش نویر در ترکیب بایرن مونیخ در داخل و خارج از زمین بسیار مهم است. نویر همچنان بهترین دروازه بان جهان است. ما خوشحالیم که او به میادین برگشته و همچنین خوشحالیم که اسون اولرایش را به عنوان گزینه جانشین نویر در اختیار داریم. اتفاق خیلی خوبی رخ داد و حالا تمام مردم آلمان از بازگشت مانوئل نویر به میادین خوشحال هستند.

درخشش دوباره اریک چوپو موتینگ؟ او همیشه این ویژگی ها را در سبک بازی خود داشت، اما در چند ماه گذشته مصدومیت، ویروس کرونا، جام ملت های آفریقا و نبود ریتم باعث شد چوپو موتینگ نتواند خودش را نشان داد. وقتی او آماده باشد، همه می دانیم که چه خصوصیاتی در سبک بازی خود دارد و بنابراین من از درخشش این بازیکن تعجب نمی کنم. برای من این عملکرد نتیجه آمادگی فیزیکی اندام چوپو موتینگ است.

مصدومیت آلفونسو دیویس در نیمه دوم؟ طبق گفته پزشک تیم، این حداقل یک کشیدگی همسترینگ است. آزمایشات بیشتر فردا میزان دقیق آسیب دیدگی آلفونسو دیویس را مشخص می کند."

دیدگاه‌ها