کد خبر : 1852028 | 14 آبان 1401 ساعت 21:31 | 22K بازدید | 9 دیدگاه

درخشش موکو: همه نگاه‌ها به پدیده 17ساله دورتموند

یوسفا موکوکو، پدیده جوان دورتموند، با دو گلی که در بازی این تیم مقابل بوخوم به ثمر رساند نشان داد که چرا از او به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای اروپا یاد می‌شود.

درخشش موکو: همه نگاه‌ها به پدیده 17ساله دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند امشب در خانه‌اش میزبان بوخوم بود و با درخشش یوسفا موکوکو موفق شد این تیم را 3-0 شکست دهد تا سه امتیاز مهم را به حساب خود واریز کند.

موکوکو علاوه بر این که در این بازی دو گل از گلهای تیمش را وارد دروازه حریف کرد موفق شد یک رکورد هم به نام خود ثبت کند. او با اولین گلی که در این بازی به ثمر رساند تعداد گلهایش در بوندس‌لیگا را به 10 رساند. آن هم در حالی که یوسفا تنها 17 سال سن دارد.

1759914

بعد از این گل که در دقیقه 8 بازی به ثمر رسید جیووانی رینا از نقطه پنالتی دومین گل دورتموند را زد ولی موکوکو در دقیقه 45+2 دومین گل خود را هم به ثمر رساند تا بی‌وی‌بی این بازی را در همان نیمه اول با برتری 3-0 به پایان برساند.

1759916

دورتموند با این پیروزی به رتبه سوم جدول بوندس‌لیگا رسید. نکته جالب در گلزنی‌های امروز موکوکو این است که زردپوشان وست‌فالن در این فصل تا حد زیادی به درخشش بازیکنان جوان‌شان وابسته بوده‌اند. کافی است به این آمار توجه شود که از گلهایی که دورتموند تا این لحظه در بوندس‌لیگا به ثمر رسانده 23 گل توسط بازیکنانی زده شده که سن‌شان کمتر از 20 سال بوده است.

دیدگاه‌ها