کد خبر : 1852030 | 14 آبان 1401 ساعت 21:44 | 7K بازدید | 11 دیدگاه

نویر: دوست داشتم بازگشتم با کلین‌شیت باشد

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، بعد از حضور در دیدار امشب تیمش مقابل هرتابرلین گفت از اینکه بعد از مدتها به زمین بازگشته خوشحال است.

نویر: دوست داشتم بازگشتم با کلین‌شیت باشد

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بایرن مونیخ امشب بیش از شب‌هایی که تیم‌شان در بوندس‌لیگا به پیروزی می‌رسید خوشحالند چرا که علاوه بر پیروزی 3-2 مقابل هرتابرلین، امشب شاهد بازگشت کاپیتان و سنگربان محبوب تیم‌شان مانوئل نویر بودند که بعد از مدتها دوری از میادین بار دیگر در میدان دیده شد.

1759920

با اینکه نویر در این بازی دو بار دروازه‌اش را باز شده دید و دودی لوکباکیو در دقیقه 40 و ویدی سلکه در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی موفق شدند به او گل بزنند اما صرف حضور او در این مسابقه کافی است تا هواداران بایرن خوشحال باشند.

در روزهای اخیر زمانی که نویر فاش کرد به سرطان پوست مبتلا بوده و سه بار جراحی شده است هواداران بایرن و تیم ملی آلمان شوکه شدند. توجه به سلامت نویر از آن زمان یکی از سوژه‌های بحث در فوتبال آلمان بوده و شاید به همین خاطر بود که بازگشت او امشب با واکنش‌های قابل توجهی مواجه شد.

1759921

نویر در پایان بازی به خبرنگارانی که احاطه‌اش کرده بودند گفت:" از اینکه دوباره در زمین چمن حضور دارم خیلی خوشحالم. ای کاش این بازی با کلین‌شیت تمام می‌شد. دوست داشتم این اتفاق بیفتد ولی امروز بازی پرتنشی داشتیم. من کاملا خوبم و هیچ مشکلی ندارم. قبل از بازی مشکلات کوچکی بود که برطرف شد و در نهایت توانستم بدون نگرانی تیم پزشکی وارد زمین بشوم و 90 دقیقه بازی کنم".

دیدگاه‌ها