کد خبر : 1852033 | 14 آبان 1401 ساعت 22:07 | 29.1K بازدید | 8 دیدگاه

گواردیولا: کانسلو باید به ادرسون اعتماد می‌کرد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل فولام در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

گواردیولا: کانسلو باید به ادرسون اعتماد می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب سیزدهمین بازی خود در لیگ برتر را در خانه‌اش، ورزشگاه اتحاد، مقابل فولام برگزار کرد و در یک بازی دراماتیک موفق شد با گلی که در وقتهای تلف‌شده انتهای بازی به ثمر رساند با نتیجه 2-1 پیروز شود.

سیتی با اینکه با اخراج ژوائو کانسلو در دقیقه 26 حدود 70 دقیقه را 10نفره بازی کرد با اینکه تا وقتهای اضافه انتهای بازی نتیجه را 1-1 می‌دید با سرنگون شدن دی‌بروینه صاحب یک پنالتی شد و ارلینگ هالند که در نیمه دوم به دستور پپ گواردیولا وارد میدان شد این توپ را به گل تبدیل کرد تا سیتی سه امتیاز باارزش به حساب خود واریز کند.

1759928

پپ گواردیولا در پایان این بازی در کنفرانس خبری گفت:

پنالتی ارلینگ هالند
پنالتی‌ای که ارلینگ زد بهترین پنالتی‌ای نبود که در عمرم دیده‌ام ولی او شوت پرقدرتی زد و گل شد. اگر شما پنالتی را آرام بزنید شانس گل شدنش پنجاه پنجاه است ولی پنالتی پرقدرت هر طور هم زده بشود شانس گل شدنش 75 به 25 خواهد بود.

پیروزی در این بازی سخت
درست است که پیروزی در این بازی به معنای این نیست که ما همین امروز قهرمان لیگ برتر شده‌ایم ولی این لحظات است که باعث می‌شود ما به عنوان مربی از شغل‌‌مان لذت ببریم.

کار سخت سیتیزن‌ها بعد از اخراج زودهنگام ژوائو کانسلو
ما با اینکه شصت و پنج دقیقه ده نفره بودیم موفق شدیم به پیروزی برسیم. معمولا تیم‌ها در چنین شرایطی نمی‌توانند پیروز شوند. ولی ما موفق شدیم چون بازیکنان من در همه خطوط استثنایی هستند. ولی می‌دانیم که باید بهتر بشویم و گر نه از کورس کنار می‌رویم.

انتقاد از کانسلو بعد از اخراج شدن
امیدوارم درس بگیریم. نه فقط ژوائو بلکه همه ما. وقتی شما با مهاجم حریف دوئل می‌کنید و می‌بازید از این اتفاق‌ها می‌افتد. ولی در چنین موقعیت‌هایی باید به ادرسون اعتماد کنید چون او می‌تواند توپ را مهار کند.

دیدگاه‌ها