کد خبر : 1852034 | 14 آبان 1401 ساعت 22:25 | 41.6K بازدید | 21 دیدگاه

نابغه خستگی‌ناپذیر: معمار پیروزی دراماتیک سیتیزن‌ها

کوین دی‌بروینه در جریان پیروزی 2-1 منچسترسیتی مقابل فولام عملکردی فوق‌العاده داشت و در وقت‌های اضافه با یک حرکت هوشمندانه از حریف پنالتی گرفت تا برای تیمش پیروزی به ارمغان بیاورد.

نابغه خستگی‌ناپذیر: معمار پیروزی دراماتیک سیتیزن‌ها

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در خانه‌اش مقابل فولام تلاشی تحسین‌برانگیز داشت و در سخت‌ترین شرایط ممکن نه تنها تاب آورد بلکه موفق شد به پیروزی برسد. درخشش کوین دی‌بروینه در طول مسابقه و نقش تاثیرگذارش در گل دوم سیتی آنقدر برجسته بود که می‌توان این پیروزی را به نام او ثبت کرد.

او در جریان مسابقه یک بار به روال آشنای همیشگی توپ را گرفته و با استارتی انفجاری از سمت راست پیشروی کرد و با ورود به محوطه جریمه پاسی برای گوندوگان فرستاد. اما از این لحظه به بعد اتفاقی افتاد که کمتر از دی‌بروینه دیده بودیم. او به جای اینکه در ادامه حمله سیتی نقش بازی کند سر جایش ایستاد و تماشا کرد. کاملا مشخص بود که دی‌بروینه خسته شده است.

گونه‌های دی‌بروینه سرخ‌تر از همیشه شده بودند و او نفس‌نفس‌ می‌زد. اما علت این خستگی ستاره بلژیکی نه کمبود آمادگی جسمانی بلکه تلاش‌های بی‌وقفه او در طول این مسابقه بود.

1759932

دی‌بروینه در این بازی به مراتب بیشتر از همیشه تلاش کرد و دوید چراکه تیمش 75 دقیقه 10 نفره بود. زمانی که ژوائو کانسلو در دقیقه 26 به دلیل یک خطا روی مهاجم فولام اخراج شد بار اصلی تیم بر دوش کوین دی‌بروینه افتاد.

ستاره بلژیکی دائم در زمین به گوشه و کنار سر می‌کشید و از هم‌تیمی‌هایش توپ می‌خواست. با اینکه سیتی طبق روال همیشگی در اکثر دقایق بازی، حتی زمانی که 10 نفره بود، مالکیت را در اختیار داشت ولی در موارد نادری که کنترل توپ را از دست می‌داد دی‌بروینه به سرعت خودش را به توپ می‌رساند و برای بازپس گرفتن کنترل بازی تلاش می‌کرد.

دی‌بروینه هر کجا که لازم بود به خوبی وظایف دفاعی‌اش را انجام داد، پشت ضربات ایستگاهی ایستاد و زمانی که بازیکنان سیتی به دلیل اینکه از دویدن بیشتر ناشی از ده نفره بازی کردن خسته شده و کم کم عصبانی می‌شدند او بود که مثل یک رهبر به آنها روحیه می‌داد و به جلو تشویق‌شان می‌کرد.

1759933

این دی‌بروینه خسته، نه از نظر ذهنی بلکه از نظر فیزیکی، در وقت‌های اضافه پیروزی را به تیمش هدیه داد. چرا که این ستاره بلژیکی نه تنها فوتبالیستی فوق‌العاده است بلکه انرژی‌ای باورنکردنی دارد.

در این شرایط وقتی ضربه سر بد آنتونی رابینسون در نزدیکی دی‌بروینه فرود آمد او آخرین ذرات انرژی‌اش را جمع کرد و نبوغش را به کار گرفت. این ستاره سیتی با یک چرخش مدافع فولام را به تله انداخت و وقتی پای او به مچ پایش برخورد کرد به زمین افتاد تا یک پنالتی برای تیمش بگیرد. پنالتی‌ای که توسط ارلینگ هالند گل شد تا سه امتیاز شیرین به حساب سیتیزن‌ها واریز شود.

1759931

دیدگاه‌ها