کد خبر : 1852041 | 14 آبان 1401 ساعت 23:28 | 21.9K بازدید | 9 دیدگاه

گالتیه: مسی فردا بازی نمی‌کند، ریسک نمی‌کنیم

کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار فرداشب این تیم مقابل لوریان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

گالتیه: مسی فردا بازی نمی‌کند، ریسک نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در هفته چهاردهم لیگ یک فرانسه در یک بازی خارج از خانه به مصاف لوریان می‌رود. پاریسی‌ها در حال حاضر با اختلاف پنج امتیاز نسبت به تیم دوم جدول، لانس، صدرنشین هستند و فردا به دنبال تثیبت این صدرنشینی خواهند بود.

مهمترین صحبتی که کریستوف گالتیه در کنفرانس خبری پیش از این بازی مطرح کرد این بود که لیونل مسی در بازی فردا مقابل لوریان حضور نخواهد داشت. این خبر شوک بزرگی به تیم ملی آرژانتین وارد کرد ولی سرمربی پی‌اس‌جی توضیح داد که بازی نکردن مسی در بازی فردا با هدف احتیاط خواهد بود.

کریستوف گالتیه در آستانه این بازی همچنین اعلام کرد رابطه خوب بین سه ستاره بزرگ پی‌اس‌جی، مسی، نیمار و امباپه برای عملکرد موثر تیمش اهمیت زیادی دارد.

1759949

گالتیه در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه گفت:

لیونل مسی در مقابل لوریان غایب است
لئو را به خاطر احتیاط در این بازی به میدان نمی‌فرستیم. او از ناحیه رباط آشیل دچار تورم شده و ما نمی‌خواهیم ریسک کنیم. اما دلیلی برای نگرانی نیست. لئو در روزهای آینده به تمرین پی‌اس‌جی اضافه می‌شود و فکر می‌کنیم او به بازی بعدی قبل از وقفه جام جهانی که مقابل اوسر خواهد بود می‌رسد.

1758495

رابطه سه ضلع مثلث مرگبار پاری سن ژرمن
چیزی که از نیمار می‌خواهم همیشه این است که خوب و موثر باشد و در زمان حرکات تهاجمی تیم تکنیکش را به نمایش بگذارد. رابطه خوب بین کیلیان و لئو و نیمار برای ما اهمیت خیلی زیادی دارد چون با این رابطه خوب است که می‌توانیم گلهای بیشتری بزنیم.

بازی‌های باقی‌مانده پیش از وقفه جام جهانی
ما بعد از بازی یوونتوس توجه‌مان را خیلی سریع به لیگ معطوف کردیم. ما باید لوریان را شکست بدهیم. ولی آنها تیم خیلی خوب و قوی‌ای هستند و ممکن است در هر بازی ما با مشکل مواجه بشویم. باید سبک بازی‌مان را به حریف تحمیل کنیم. دو بازی دشوار در پیش داریم که می‌تواند برای دوران بعد از جام جهانی اهمیت زیادی داشته باشد.

ترس بازیکن‌ها از مصدوم شدن قبل از جام جهانی 
نمی‌توانیم این را پنهان کنیم که بازیکنان ملی‌پوشی که با تیم‌هایشان در جام جهانی هستند می‌ترسند این جام را از دست بدهند. ولی من همیشه به آنها گفته‌ام که باید با حداکثر تلاش در زمین بازی کنند و چیزی کم نگذارند. چون این طور بازی کردن برای باشگاه بهترین راه برای آماده شدن حداکثری و بازی بهتر در جام جهانی است.

دیدگاه‌ها