کد خبر : 1852056 | 15 آبان 1401 ساعت 05:00 | 20K بازدید | 3 دیدگاه

پشیمانی مدافع وستهام از گربه آزاری

پس از منتشر شدن ویدیوی گربه آزاری کورت زوما، این مدافع فرانسوی پس از یکسال در مصاحبه تلویزیونی به طور رسمی اقدام به عذرخواهی کرده است.

پشیمانی مدافع وستهام از گربه آزاری

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یکسال پیش بود که ویدیویی ناراحت کننده از کورت زوما در خانه اش منتشر شد که در حال آزار و اذیت گربه های خانگی اش بود. این ویدیو خیلی سریع در سراسر دنیا وایرال شد و عواقب سفت و سختی را برای مدافع فرانسوی در پی داشت.
علاوه بر جریمه نقدی که توسط باشگاه وستهام برای او در نظر گرفته شد، دو گربه او به انجمن سلطنتی جلوگیری از خشونت علیه حیوانات منتقل شدند و شرکت آدیداس نیز با او قطع همکاری کرد.

1760023
سپس پرونده اش به دادگاه انتقال داده شد و نهایتا به 12 ماه خدمات اجتماعی و محرومیت از نگهداریِ گربه به مدت ۵ سال محکوم شد.
حالا که تب و تاب این اتفاق کمرنگ تر شده است، در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این اتفاق صحبت کرده است. 
او گفت:"دوره سختی برای من و خانواده ام بود. واضح است که کار بسیار اشتباهی انجام داده ام و بابت آن عذرخواهی می‌کنم. می دانم که تماشای آن ویدیو برای مردم طاقت فرسا بوده و از بابت اتفاقی که رخ داده بسیار بسیار پشیمانم. حالا سعی می کنم با خانواده ام وقت بگذرانم و نگاهم به آینده است.
من از آن اتفاق تجربه کسب کردم و این مهمترین موضوع است. افراد زیادی از من حمایت کردند و باعث شدند تا بتوانم بر روی فوتبال تمرکز کنم . رفتار باشگاه وستهام، هم تیمی هایم، کادرفنی و حتی هواداران در حمایت از من باورنکردنی بود و من به شدت قدردان آن ها هستم.
آنها به من کمک کردند تا همیشه بهترین عملکردم را در زمین نمایش دهم. واضح است که لطف آنها را نمی توانم جبران کنم. این باشگاه مانند خانواده من است."

1760024

زوما پس از این حادثه توسط باشگاه وستهام جریمه مالی شد و این پول به 9 موسسه خیریه مختلفِ حمایت از حیوانات اهدا شد.
مدافع فرانسوی این فصل در 13 بازی برای چکش ها به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها