کد خبر : 1852061 | 15 آبان 1401 ساعت 08:03 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

در این دوره وقت سوم خیلی مهم است

نادری: شرایط بازی با برزیل را درک می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از آمادگی تیمش برای رویارویی با برزیل در فینال جام بین قاره‌ای خبر داد.

نادری: شرایط بازی با برزیل را درک می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران با پیروزی مقابل امارات به فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی 2022 راه یافت. این تیم امروز برای کسب عنوان قهرمانی با برزیل دیدار خواهد کرد. علی نادری، در مورد این پیروزی و راهیابی به فینال گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم. بازی های امارات را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که چه نقاط ضعف و قوتی دارند. خدا را شکر بچه ها مواردی که می‌خواستیم را در بازی اجرا کردند. در وقت سوم به بازی مسلط شدیم و با یک نتیجه خوب بازی را بردیم و فینالیست شدیم.

او با تاکید به اینکه قدرت بدنی شاگردانش در موفقیت تیم بسیار اهمیت دارد افزود: وقت سوم این دوره از مسابقات خیلی مهم است. به خاطر شرایط زمین مسابقه و ماسه سنگین، قوای بازیکنان در طول بازی تحلیل می رود ولی بچه های ما قدرت بدنی خوبی داشتند و با گوش کردن به موارد تاکتیکی که گفته بودیم، بازی را بردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، در مورد حریف تیمش در دیدار پایانی تاکید کرد: بازی های برزیل را هم دیدیم و روی این تیم هم شناخت داریم. می دانیم که آقای اوکتاویو سرمربی این تیم است که قبلا سرمربی ما بود. کاملا شرایط بازی را درک می کنیم. فردا با تمام توان می رویم تا بهترین نتیجه را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم. از روز اول هم گفتم که ما تلاش می کنیم که بازی به بازی بهترین نتیجه را بگیریم. مقابل برزیل هم سعی می کنیم نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

نادری با اعلام اینکه تیمش مقابل برزیل بازیکن غایب ندارد گفت: خدا را شکر همه بچه ها شرایط خوبی دارند و آقای مختاری هم فردا به ما اضافه می شود تا از او هم بتوانیم استفاده کنیم.

او با تمجید از تماشاگران ایرانی که با حضور در محل برگزاری مسابقات، حامی شاگردانش بوده‌اند گفت: ذات فوتبال و ورزش حضور و هیجان تماشاگر است. حضور پرشور تماشاگران ایرانی یک قوت قلب برای بچه ها بود و آنها هم با تمام توان خود بازی می کنند.

دیدگاه‌ها