کد خبر : 1852062 | 15 آبان 1401 ساعت 08:10 | 40.4K بازدید | 8 دیدگاه

اوکتاویو دوست داشتنی این بار طرف ما نیست

ایران - برزیل؛ یک دوئل رمانتیک (عکس)

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای فتح جام بین قاره‌ای این دوره باید از سد تیمی بگذرد که هدایت آن را یک چهره کاملا آشنا به عهده دارد.

ایران - برزیل؛ یک دوئل رمانتیک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و برزیل مطابق پیش‌بینی به دیدار پایانی جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی 2022 – دوبی راه یافتند. شاگردان نادری برای فتح چهارمین قهرمانی ایران در تاریخ این رقابت‌ها، مقابل حریفی قرار می گیرند که هدفی مشابه را دنبال می کند؛ بخش جالب ماجرا اما چیز دیگری است.

اوکتاویو از سال 1391 تا اوایل سال 1398 هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را به عهده داشت. دوران حضور او روی نیمکت ایران، توام با رشد چشمگیر این رشته و بالا رفتن محبوبیت آن در نزد ورزش‌دوستان شد. 

این مربی برزیلی با توجه به شخصیت جالبش، حسابی در بین اهالی فوتبال ساحلی ایران محبوب بود و به قدری موفقیت به دست آورد که همیشه به نیکی از او یاد شود. اما امشب قضیه فرق خواهد کرد؛ مربی که ایران با هدایت او برای اولین بار جام بین قاره ای را فتح و یک بار دیگر هم آن را تکرار کرد، حالا با تیم برزیل و در دیدار فینال، علیه قهرمانی این تیم خواهد بود.

اشک و لبخندهای اوکتاویو در موفقیت و شکست های ایران که همیشه تعصب خاصی در آنها بود، او را به جزئی از فوتبال ساحلی ایران تبدیل کرده است. اعضای تیم ملی ایران دو شب پیش در حاشیه مراسم گالا نیز دیداری صمیمانه با اوکتاویو داشتند و با او خاطره بازی کردند. حالا باید دید امشب، رویارویی ایران و برزیلِ اوکتاویو چه پایانی خواهد داشته و برای کدام طرف شیرین‌تر خواهد بود.

1760054
1760055
1760056

دیدگاه‌ها