کد خبر : 1852065 | 15 آبان 1401 ساعت 08:14 | 19.3K بازدید | 11 دیدگاه

میلان در انتظار پیشنهادهای هنگفت برای لیائو

باشگاه میلان انتظار دارد پس از جام جهانی و در ماه ژانویه، پیشنهادهای قابل توجهی را بابت انتقال ستاره پرتغالی‌اش از تیم‌های انگلیسی دریافت کند.

میلان در انتظار پیشنهادهای هنگفت برای لیائو

به گزارش "ورزش سه"، این روزها رافائل لیائو به مردِ اول روسونری تبدیل شده است و با عملکرد خیره‌کننده‌اش در سمت چپ تیم استفانو پیولی، اثر‌گذارترین مهره او در فصول اخیر بوده است.

او با به ثمر رساندن 11 گل و دادن 10 پاس گل در فصل گذشته، به قهرمانی میلان در اسکودتو کمک شایانی کرد و در انتهای فصل جایزه بهترین بازیکن فصل 2021-2022 سری آ را از آن خود کرد.

لیائو در شروع این فصل هم عملکرد درخشانی از خود ارائه داده و در مجموع 17 بازی توانسته 6 گل و 9 پاس گل برای میلان به ثبت برساند.

این وینگر 23 ساله با سرعت، هوش و قدرت دریبل‌زنی فوق‌العاده‌اش از ارزشمندترین بازیکنان نسل جدید فوتبال اروپا محسوب می‌شود و باشگاه‌های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

1760058

قراردادِ فعلی لیائو با میلان تا ژوئن 2024 اعتبار دارد و طبق گزارشی که سایت توتومرکاتو منتشر کرده، سران میلان قصد دارند تا قراردادی بلندمدت با او امضا کنند تا اشتباهاتی را که در گذشته در قبال جانلوئیجی دوناروما، هاکان چالهان اوغلو و فرانک کسیه مرتکب شدند، تکرار نکنند.

این سایت ایتالیایی ادعا کرده که سران میلان در ژانویه پیش رو، انتظار دارند که پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی تیم‌شان، از چلسی و منچسترسیتی دریافت کنند.

این دو تیم انگلیسی علاقه خود را در تابستان گذشته به سران میلان نشان دادند و حالا پائولو مالدینی در این خصوص به خبرنگاران گفت: "در حال حاضر چلسی هیچ پیشنهاد رسمی برای لیائو ارسال نکرده است اما آنها یک پیشنهاد شفاهی ارائه کرده بودند که البته ما آن را رد کردیم. لیائو می داند که ماندن در میلان بهترین راه برای پیشرفت اوست. ما قصد داریم با رافائل کارهای بزرگی انجام دهیم."

انتظار می‌رود که شیرهای لندن، در پنجره زمستانی دوباره علاقه خود را به لیائو نشان دهند و حتی ممکن است که باشگاه چلسی، برخی از بازیکنانش نظیر آرماندو بروخا، کریستین پولیسیچ یا حکیم زیاش که همگی مورد علاقه میلان هستند، در این معامله بگنجانند.

همچنین پس از خروج رحیم استرلینگ از منچسترسیتی، پپ به دنبال یک وینگر برای جایگزینی او است و رافائل لیائو ایده‌آل‌ترین گزینه برای مربی اسپانیایی محسوب می‌شود.

1760059

دیدگاه‌ها