کد خبر : 1852092 | 15 آبان 1401 ساعت 10:50 | 58.4K بازدید | 4 دیدگاه

وداع احساسی ژاوی و پیکه: نباید او را هو می‌کردید!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، وداعی احساسی و تماشایی با جرارد پیکه در آخرین بازی دوران فوتبال این بازیکن داشت.

وداع احساسی ژاوی و پیکه: نباید او را هو می‌کردید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لالیگا به مصاف آلمریا رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
اما اتفاقی که باعث جذابیت و حساسیت این بازی شد این بود که پیکه تصمیم گرفت در پایان این بازی به دوران حضورش در بارسا و همچنین دنیای فوتبال خاتمه دهد و از مستطیل سبز خداحافظی کند. 
این بازیکن پس از مدت‌ها در این بازی از ابتدا در ترکیب بارسا قرار گرفت و در دقیقه 85 ژاوی تصمیم گرفت او را از زمین بازی بیرون بکشد و آندریاس کریستنسن را جانشین او کند. پیکه نیز در حالی که اشک می‌ریخت بازوبند کاپیتانی را از بازو باز کرد و از زمین بازی بیرون رفت. 

1760044

ژاوی که در طول دوران فوتبالش با این بازیکن هم‌بازی بود بیرون از زمین منتظر بود تا او را به آغوش بکشد و این بار به عنوان مربی به او دلداری بدهد تا نشان دهد که رابطه احساسی بسیار قدرتمندی با بازیکنان تیمش دارد. آنها برای چند ثانیه در آغوش یکدیگر ماندند و صحبت‌هایی را رد و بدل کردند و سپس این بازیکن به سمت نیمکت رفت. 
ژاوی در نشست خبری پس از بازی نیز به این اتفاق اشاره کرد و گفت:« امشب برای همه به یاد ماندنی بود. او توانست به بهترین شکل ممکن از فوتبال خداحافظی کند. من به او گفتم که تا همیشه اسطوره باشگاه بارسلونا خواهد بود و ما از این بابت بسیار از او سپاسگزار هستیم. وقتی از زمین بیرون آمد من احساساتی شدم. تمام خاطراتی که در دوران بازی با هم داشتیم از ذهنم عبور کرد. ما دورانی طلایی را با هم داشتیم. این که هواداران 15 روز قبل اینجا او را هو کردند اصلا اتفاق خوبی نبود. او شایسته این وداع بود، نه اتفاقی که رخ داده بود.»

 

دیدگاه‌ها