کد خبر : 1852099 | 15 آبان 1401 ساعت 11:17 | 376 بازدید | 0 دیدگاه

شروع فعالیت تنیس روی میز ناشنوایان بعد از وقفه ۳ ساله

رییس انجمن تنیس روی میز ناشنوایان از شروع فعالیت این رشته بعد از وقفه ۳ ساله خبر داد و گفت: سعی داریم با شکل گیری دوباره این رشته در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت کنیم.

شروع فعالیت تنیس روی میز ناشنوایان بعد از وقفه ۳ ساله

به گزارش "ورزش سه" حمیدرضا صابری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای این که بتوانیم این رشته را بعد از ۳ سال توقف دوباره احیا کنیم و حضور پرقدرتی در رویدادهای بین‌المللی داشته باشیم، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در دو بخش زنان و مردان پیش‌بینی شده بود که مسابقات مردان با حضور ۷ تیم در تبریز برگزار شد و مسابقات زنان نیز از فردا با حضور ۹ تیم آغاز خواهد شد. البته تصور ما حضور تیمهای بیشتری در بخش مردان بود که متاسفانه وقفه ایجاد شده در کاهش تیم‌ها بی‌تاثیر نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای تقویت تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان خواهید داشت، گفت: بعد از پایان رقابتهای انتخابی در دو بخش زنان و مردان، بلافاصله اردوی تیم ملی با حضور نفرات برتر را تشکیل خواهیم داد. برای تقویت تیم تصمیم داریم از بازیکنان مطرح تنیس روی میز افراد سالم در اردوها استفاده کنیم تا زودتر این رشته را احیا و وارد مسابقات نماییم.

رییس انجمن تنیس روی میز ناشنوایان یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان را شرکت در مسابقات آسیایی عنوان کرد و افزود: با توجه به این که تیم تنیس روی میز ناشنوایان ۳ سال از مسابقات داخلی و برون مرزی دور بوده و بازیکنان آن در بلاتکلیفی قرار داشتند، تصمیم داریم با انتخاب کادر فنی مجرب و باتجربه و با برگزاری اردوهای شبانه‌روزی زودتر این تیم را از بلاتکلیفی خارج و برای مسابقات آسیایی آماده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که برای پیشرفت و توسعه این رشته آیا برنامه خاصی دارید، تصریح کرد: با همکاری هیئت تنیس روی میز استان تهران و فدراسیون تنیس روی میز قرار است امکانات لازم در اختیار ورزشکاران این رشته قرار داده شود تا زودتر شرایط رشد و پیشرفت ورزشکاران آن را در آینده فراهم کنیم.  

صابری در پایان با بیان این که به دنبال کسب مدال در تنیس روی میز ناشنوایان هستیم، افزود: سعی داریم تحول اساسی در تنیس روی میز ناشنوایان ایجاد کنیم و ورزشکاران را برای شرکت در مسابقات جهانی و حتی المپیک آینده آماده کنیم.                                                                                

دیدگاه‌ها