کد خبر : 1852101 | 15 آبان 1401 ساعت 11:33 | 669 بازدید | 0 دیدگاه

زمان برگزاری انتخابات را اعلام کنید

نامه اتحادیه جهانی به فدراسیون دوچرخه‌سواری

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در نامه‌ای به فدراسیون ایران خواستار مشخص شدن زمان برگزاری انتخابات شد.

نامه اتحادیه جهانی به فدراسیون دوچرخه‌سواری

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری فارس، در حالی که مدت زمان زیادی از ثبت نام و تایید مدیریتی نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری می‌گذرد، هنوز تایید صلاحیت نهایی اعلام نشده و این فدراسیون همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

این ماجرا واکنش اتحادیه جهانی را هم در پی داشته و آنها در نامه‌ای به فدراسیون ایران خواسته‌اند زمان برگزاری انتخابات را به این اتحادیه اعلام کنند.

محمود وفایی، سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری در این خصوص به فارس گفت: ما نتیجه انتخابات کمیسیون‌ ورزشکاران، مربیان و داوران را به همراه  اسامی نامزدهایی که تایید مدیریتی شده بودند را به اتحادیه جهانی اعلام کردیم و دو روز قبل نیز آنها در نامه‌ای از ما خواستند که زمان برگزاری مجمع انتخاباتی را به آنها اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ناظری از طرف اتحادیه قرار است در مجمع حاضر شود، یا خیر، عنوان کرد: هنوز چیزی به ما اعلام نکرده‌اند و مشخص نیست نماینده‌ای حضور پیدا می‌کند یا نه.

 محمود ترابی گودرزی، افشین داوری، رسول هاشم کندی اسدی، علی دادگر، محمد صانعی،محمد بابایی، سید رضا میرابوطالبی، حمیدرضا پارسی منش، بهمن محمدرضایی و عبدالرحمن قاسمی 10 نامزدی هستند که برای حضور در مجمع انتخاباتی منتظر تایید صلاحیت نهایی هستند. 

دیدگاه‌ها