کد خبر : 1852106 | 15 آبان 1401 ساعت 11:38 | 28.9K بازدید | 13 دیدگاه

فرد: باورم نمی‌شد رونالدو قبل از سوت به رختکن رفت

فرد، هافبک منچستریونایتد، می‌گوید حتی او هم از رفتار کریستیانو رونالدو در بازی برابر تاتنهام تعجب کرده است.

فرد: باورم نمی‌شد رونالدو قبل از سوت به رختکن رفت

به گزارش "ورزش سه"، حواشی پیرامون تصمیم رونالدو برای ترک نیمکت و رفتن به رختکن پیش از سوت پایان بازی برابر تاتنهام همچنان ادامه دارد. 
این بازیکن پرتغالی چند روز قبل و زمانی که تیم اریک تن‌هاخ با دو گل از تاتنهام پیش افتاده بود تصمیم گرفت به درخواست این مربی هلندی برای حضور در زمین پاسخ منفی بدهد  و در حالی که هنوز چند دقیقه از زمان بازی باقی مانده بود به سمت رختکن رفت. 
این رفتار او خشم کادر فنی و مدیران یونایتد را به همراه داشت. او از فهرست این تیم برای بازی بعدی برابر چلسی خط خورد، چند روز به تنهایی تمرین کرد و مبلغ یک میلیون پوند نیز جریمه پرداخت کرد. 

1755084
رونالدو پس از آن جلسه‌ای با تن‌هاخ برگزار کرد و صحبت‌هایی بین آنها رد و بدل شد که باعث شد این بازیکن بار دیگر به تمرینات منچستریونایتد برگردد و در دیدارهای اخیر این تیم نیز به میدان برود تا مشخص شود که دو طرف همچنان مایل به همکاری با یکدیگر هستند. 
فرد که در سال 2018 به منچستریونایتد پیوست و در آن بازی در ترکیب شیاطین سرخ در زمین حضور داشت مدعی شده است که این اتفاق را بعدا در اخبار خوانده و برایش بسیار عجیب بوده است. 
او در این باره اظهار داشت:« من آنجا در زمین بودم. شما باید وقتی در زمین هستید کاملا متمرکز باشید و من حتی متوجه اتفاقی که بیرون از زمین رخ داده بود، نشدم. بعدتر در اخبار این موضوع را خواندم و متوجه شدم که چه اتفاقی افتاده است. من حتی از خواندن این خبر هم بسیار تعجب کردم.»

 

دیدگاه‌ها