کد خبر : 1852131 | 15 آبان 1401 ساعت 14:10 | 65.1K بازدید | 13 دیدگاه

کالوین فیلیپس مشکلی برای همراهی انگلیس ندارد

اخبار ناخوشایند گواردیولا برای ایران و کی‌روش

پپ گواردیولا اخبار خوبی را برای انگلیسی ها به زبان آورد؛ بهبودی کالوین فیلیپس و پیشرفت در وضعیت کایل واکر.

اخبار ناخوشایند گواردیولا برای ایران و کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره گرت ساوت‌گیت خبر خوبی را درباره مصدومیت یکی از بازیکنانش شنید. چرا که پپ گواردیولا تأیید کرد کالوین فیلیپس برای حضور در جام جهانی آماده است.

فیلیپس پس از مصدومیت از ناحیه کتف، می تواند منچسترسیتی را در دیدار این هفته برابر چلسی همراهی کند. دیداری که در دور سوم از مسابقات جام اتحادیه برگزار خواهد شد.

علاوه بر این، سرمربی سیتی به‌روزرسانی مثبتی در مورد آمادگی کایل واکر ارائه کرد. او گفت که روند پیشرفت بهبودی این بازیکن پس از عمل جراحی کشاله ران، سریع و مطلوب بوده است.

گواردیولا گفت: کالوین واقعاً احساس بهتری دارد. او روز گذشته و برای دومین روز، به صورت کامل با ما تمرین کرد و چهارشنبه برای بازی چلسی در جام اتحادیه شرکت خواهد کرد. شاید فیلیپس روی نیمکت باشد، اما او قطعا در آنجا و در کنار ما خواهد بود.

1760118

او ادامه داد: کایل هم وضعیت خیلی بهتری دارد. او پس از کالوین عمل جراحی خود را انجام داد، بنابراین شاید روند بهبودی او به اندازه کالوین نباشد، اما کایل واکر احساس خوبی دارد.

این اخبار روحیه‌بخش برای ساوت‌گیت تنها چند ساعت پس از آن منتشر شد که بن چیلول از چلسی، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، جام جهانی را از دست داد. این در حالی است که هم تیمی او یعنی ریس جیمز نیز به دلیل مصدومیت زانو، از حضور در میادین به دور است. آزمایشات پزشکی از پارگی همسترینگ پای چپ او خبر دادند.

1760119

این بدان معناست که بن وایت، مهره کلیدی آرسنال برای بازگشت به لیست تیم و حضور در جام جهانی آماده است تا بحران خط دفاعی انگلیس را کاهش دهد. مدافع توپچی ها بخشی از تیم ملی انگلیس در یورو 2020 بود اما برای بازی های سپتامبر لیگ ملت ها انتخاب نشد. وایت در این فصل در سمت راست خط دفاعی توپچی ها به میدان رفته و می تواند در پست هافبک دفاعی نیز بازی کند.

ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول نیز قرار است در روز پنجشنبه و در لیست اعلامی از سوی ساوت‎‌گیت حضور داشته باشد. رسانه های انگلیسی معتقدند که ساوت‌گیت می‌تواند روز پنج‌شنبه تعدادی از بازیکنان مصدوم را در فهرست خود قرار دهد و سپس منتظر آخرین به‌روزرسانی‌ها در مورد وضعیت آن‌ها باشد تا فهرست نهایی را چهار روز بعد و در روز پایانی ضرب‌الاجل تعیین شده از سوی فیفا اعلام کند.

تیم ملی انگلیس در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی به مصاف ایران می رود. تاکنون تعداد زیادی از بازیکنان سه شیرها دچار مصدومیت شده اند و هنوز به درستی مشخص نیست کدامیک از آنها می توانند برابر تیم کی روش به میدان بروند اما با اعلام امروز گواردیولا، قطعا کالوین فیلیپس مشکلی برای بازی با ایران نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها