کد خبر : 1852167 | 15 آبان 1401 ساعت 17:20 | 1.9K بازدید | 1 دیدگاه

مس شهر بابک 2 - چادر ملو صفر

لیگ یک / مس شهر بابک هم مدعی شد

در حالی که از حضور تیم مس شهر بابک در لیگ یک زمان زیادی نمی گذرد، این تیم به دنبال قد علم کردن و رقابت با تیم های مدعی برای صعود به لیگ برتر است.

لیگ یک / مس شهر بابک هم مدعی شد

به گزارش "ورزش سه"، مصاف با تیم چادر ملو که یکی از تیم های تازه وارد لیگ یک محسوب می شود، فرصت خوبی بود تا مس شهر بابک به جمع مدعیان ملحق شود. بازی را تیم مس شهر بابک تهاجمی آغاز کرد. در دقیقه 15 رضا فیروزاده برتری را به اردوی تیم مس شهر بابک آورد. این گل به تیم میزبان اطمینان خاطر بیشتری داد تا برای کسب سه امتیاز بازی کند. تا پایان نیمه نخست تلاش دو تیم برای رسیدن به گل نتیجه نداد و در نهایت دو تیم با همان نتیجه ثبت شده راهی رختکن شدند.

با شروع نیمه دوم طبیعی بود تیم چادر ملو با هدایت سعید اخباری برای جبران گل خورده دست به تلاش و کمی بازی تهاجمی تر بزند اما تیم میزبان بازی را به خوبی اداره کرد ودر حالی که می رفت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود مس شهر بابک خاتمه یابد این تیم گل دوم را هم به ثمر رساند. علیرضا ولی زاده دقیقه 90 گل دوم را به ثمر رساند و دیگر فرصتی برای تیم میهمان باقی نمانده بود که گل های خورده را جبران کند.

مس شهر بابک با این پیروزی 21 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد. اختلاف 3 امتیاز با صدرنشین بدین معنی است که شاگردان وحید رضایی از هم اکنون می توانند خود را جزء مدعیان لحاظ و در ادامه برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند.

دیدگاه‌ها